سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم خبر داد؛

آغاز احداث مرکز خدمات رفاهی در میدان میوه و تره‌بار شهید رجایی قم

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از آغاز عملیات احداث مرکز خدمات رفاهی رانندگان در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی خبر داد.

 محسن صادقی امینی،مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد و احداث نخستین مجتمع اقامتی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار جهت استراحت رانندگان و با هدف ارائه سرویس‌های مناسب برای رانندگان و مسافران، یکی از اولویت‌های سازمان میادین بوده که با جدیت دنبال می‌شود.

وی بر لزوم ارتقای کیفیت و استقرار امکانات و ملزومات رفاهی در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی تأکید و خاطرنشان کرد: هرچند سازمان میادین مسئولیتی در قبال تأمین خوابگاه برای رانندگان ندارد، اما با هدف تأمین آرامش و رفاه نسبی رانندگانی که از راه‌های دور و نزدیک نسبت به حمل‌ونقل انواع محصولات کشاورزی اقدام می‌کنند، تلاش می‌کنیم فضای مناسبی را بدین منظور آماده کنیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی شاغل شهری شهرداری قم در ادامه گفت: به‌منظور رفاه حال مراجعین، کسبه و شهروندان و با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده در خصوص توسعه و احداث سرویس‌های بهداشتی در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی، عملیات احداث ۴ چشمه سرویس بهداشتی در اولویت قرار گرفت و هم‌اکنون در دسترس عموم است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.