سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از ورزشکاران حاضر در عملیات جستجوی بالگرد شهدای خدمت

در مراسمی از ورزشکاران حاضر در عملیات جستجوی بالگرد شهدای خدمت در تبریز تجلیل شد.

در این مراسم از ۸۰ نفر از موتورسواران و کوهنوردان که دو ماه پیش در جریان جستجوی بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان در منطقه ورزقان حضور داشتند قدردانی شد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در این مراسم مردم داری، ولایتمداری، تقوا و اخلاق اسلامی را از ویژگی‌های بارز شهدای خدمت برشمرد و از فداکاری و ایثار همه کسانی که با همدلی، همراهی و هم افزایی در عملیات جستجوی بالگرد حامل این شهدا تلاش صادقانه کردند تشکر کرد.

محمدی شرایط نامساعد جوی و کوهستانی و پرخطر بودن منطقه را از دلایل اصلی زمان بر شدن شناسایی و پیدا کردن بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان عنوان کرد و از ساخت یادمان و اردوگاه فرهنگی و آموزشی در این منطقه خبر داد.

حیدرپناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا هم گفت: بسیج که همواره در همه عرصه‌ها خوش درخشیده، در این حادثه هم با تاسی از شهدای عزیز و مرام و منش پهلوانان با تلاش شبانه روزی و از جان گذشتگی برگ زرینی در کارنامه خود رقم زد.

ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز گفت: ورزشکاران با ایثارگری در اتفاق تلخ سقوط بالگرد و شناسایی محل سقوط، حماسه ماندگار خلق کردند و امروز با دستور وزیر ورزش از آنان تجلیل شد.

بالگرد حامل رئیس جمهور ۳۰ اردیبهشت که از خداآفرین عازم تبریز بود، به دلیل وضعیت هوا و مه‌آلود بودن دچار سانحه شد.

 در این سانحه رئیس‌جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، سید مهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهور و سه خلبان بالگرد سید طاهر مصطفوی، محسن دریانوش و بهروز قدیمی به شهادت رسیدند.

برچسب ها: تجلیل ، ورزشکاران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.