سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلی یک روح در ده جسم

سخنگوی مجمع نمایندگان کرمان، روند اولین نشست این مجمع را بسیار امیدبخش و حاوی پیام همدلی و اهتمام نمایندگان به منظور تحقق اهداف پیش رو دانست.

مجمع نمایندگان استان کرمان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد.

بهنام سعیدی سخنگوی این مجمع، روند اولین نشست را بسیار امیدبخش و حاوی پیام همدلی و همراهی و اهتمام نمایندگان به منظور تحقق اهداف پیش رو دانست و گفت: امروز همزمان با دیدار نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری، نشست مشترک نمایندگان استان، با حضور ده نماینده حوزه‌های نه گانه برگزار شد که پس از تاکید عزیزان بر وحدت، همدلی، پیگیری حل مشکلات، و تحقق اهداف مشترک در راستای رشد استان آن هم به دور از هرگونه اختلاف، تکروی و نداشتن شفافیت، در یک همراهی محسوس و قابل ستایش، بر تشکیل مجمع نمایندگان استان توافق شد. 

وی افزود: در این نشست دیدگاه‌های مختلف مطرح، و نهایتا تصمیم گرفته شد اعضای هیئت رئیسه هر سال به صورت چرخشی فعالیت کنند؛ که در سال اول نیز با تفاهم کامل و همراهی صد در صد اعضای هیئت رئیسه، حجت الاسلام غضنفر آبادی به عنوان رئیس، دوستعلی نایب رئیس، اینجانب به عنوان سخنگو و نویدی به عنوان دبیر به مدت یکسال، مجمع را هدایت خواهند کرد. 

سعیدی تصریح کرد: تحقیقا سال بعد نیز بر اساس توافق صورت گرفته، تصمیم گیری خواهد شد. 

سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: مجمع از همین امروز کار خود را شروع کرده است. خصوصا که توفیقی حاصل شد تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی خدمت مقام معظم رهبری برسند و از بیانات ارزشمند ایشان استفاده کنند.

سعیدی تصریح کرد: بیاناتی که برای مجمع نمایندگان استان اولین راهبرد کاری خواهد بود تا در اوج یگانگی و همدلی، پیگیر اجرایی شدن منویات رهبری، هم در رفتار و گفتار و نطق‌ها و هم در پیگیری‌ها و فعالیت‌های نظارتی و تقنینی باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.