سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دومین دوره مسابقات مهارت آموزی سربازان وظیفه در کردستان

معاون تربیت و آموزش انتظامی کردستان از آغاز دومین دوره مسابقات مهارت آموزی سربازان وظیفه خبر داد.

سرهنگ  مهدی دانش پور بیان کرد: مسابقات مهارت آموزی با محوریت قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح و همکاری انتظامی استان، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و جمعیت هلال احمر در ۲۰ رشته مهارتی طی ۴ مرحله شهرستانی، استانی، سازمانی و کشوری برگزار می‌شود.

معاون تربیت و آموزش انتظامی کردستان افزود: در این مسابقات تمامی کارکنان وظیفه که دارای مهارت هستند، پس از خود اظهاری در رشته‌های مشخص شده ثبت نام و در مراحل شهرستانی و استانی نفرات برتر پس از اخذ آزمون کتبی و مصاحبه انتخاب و به اردوی آماده سازی مسابقات سازمانی اعزام خواهند شد.

وی گفت: مسابقات مرحله سازمانی به صورت کاملا عملی و پروژه محور برگزار و سه نفر برتر هر رشته مهارتی به مسابقات کشوری که در مهر ماه سال جاری بین تیم‌های آجا، سپاه، فراجا و ستاد کل برگزار می‌گردد، اعزام خواهند شد.

سرهنگ دانش پور در پایان با اشاره به اهداء جوایز به نفرات برتر، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات، ترویج فرهنگ مهارت آموزی، افزایش انگیزه مهارت و خلاقیت، ایجاد نشاط و افزایش جذابیت دوره خدمت مقدس سربازی، شناسایی، استعدادیابی و انتخاب افراد ماهر می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.