سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئیات صدور گذرنامه زیارتی از زبان معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس کرمان

معاون فرماندهی انتظامی استان کرمان، نحوه درخواست و دریافت گذرنامه زیارت اربعین را تشریح و بر انجام به موقع روند درخواست گذرنامه تاکید کرد.

سرهنگ غفوری معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: به متقاضیان توصیه می‌کنیم فرآیند درخواست و دریافت گذرنامه زیارتی را به روز‌های نزدیک اربعین حسینی موکول نکنند و از هم اکنون برای صدور گذرنامه جدید از طریق اپلیکیشن «پلیس من» به نشانی "police-man.ir " مراجعه کنند و نیاز به مراجعه حضوری نیست.

وی افزود: در این رابطه افرادی که مهلت گذرنامه‌شان به پایان رسیده برای صدور گذرنامه مجدد می‌توانند از طریق دفاتر پلیس +۱۰ و اپلیکیشن"پلیس من" و یا مراجعه به کافی نت‌ها اقدام کنند و افرادی هم که گذرنامه عادی (قرمز رنگ) می‌خواهند صرفا برای بار اول به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کنند.

وی در خصوص متقاضیان صدور اولین گذرنامه زیارتی گفت: این افراد می‌توانند از طریق سامانه‌های مجازی و برنامه کاربردی "پلیس من" بخش گذرنامه را انتخاب و بدون نیاز به مراجعه حضوری درخواست خود را ثبت کنند تا روند دریافت گذرنامه انجام شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان نحوه دریافت گذرنامه زیارت اربعین برای مشمولان غیر غایب را از طریق مراجعه به سامانه سخا و امکان اعزام سربازان در حال خدمت به زیارت اربعین را با موافقت فرماندهان مستقیم یگان خود امکانپذیر برشمرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.