سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار رادان:

به صورت جدی بر هوشمندسازی ‌ پلیس متمرکز شده‌ایم

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: امروز موضوع هوشمندسازی در پلیس به صورت جدی در دستور کار بوده ‌و در این خصوص مرکز مدیریت و تحلیل داده در انتظامی افتتاح شد تا بتواند به هوشمندتر شدن کمک ‌کند.

سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان در پایان سفر به سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران دباره وضعیت تامین استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: الحمدلله با زحمتی که دوستان ما در همه پست‌های مسئولیتی در استان کشیدند استاندار ، اعضای شورای تأمین، برادران عزیز سپاهی و بسیجی و مرزبانی و انتظامی امروز می‌شود گفت که استان سیستان و بلوچستان با همه چشم‌های طمعی که به آن است یکی از استان‌های امن بوده و حوادثی هم که پیش می‌آید اندک بوده که بلافاصله با پاسخ قاطع پلیس مواجه می‌شود.

‌فرمانده انتظامی کل کشور "حفظ و افزایش اقتدار، ارتباط با مردم و ریش‌سفیدان در سیستان و بلوچستان و تعامل سازنده با مسئولان برای کسب سرمایه اجتماعی و استفاده از توان مردم در مأموریت را از جمله برنامه‌های در دستور کار فرمانده جدید انتظامی این استان بیان کرد و افزود: بالاترین سرمایه اجتماعی برای نیروی انتظامی مردم هستند و بالاترین سطح مشارکت برای مردم کسب اعتماد به پلیس است.

‌وی با بیان اینکه الحمدلله مردم چه در سیستان و چه در بلوچستان در موضوع مشارکت با نیروی انتظامی زبانزد خاص و عام هستند، ادامه داد: ان‌شاالله با این موضوع که مردم سرمایه هستند و ما هم بایستی با روش اعتماد این سرمایه را بالا ببریم با روش‌های خدمات‌رسانی ارتباط فی‌مابین و برقراری پل ارتباطی بتوانیم این امتیاز را بالاتر ببریم.

رادا ن درباره هوشمند‌سازی نیروی انتظامی گفت: امروز موضوع هوشمندسازی در پلیس به صورت جدی در دستور کار بوده و در این خصوص مرکز مدیریت و تحلیل داده در انتظامی افتتاح شد تا بتواند به هوشمندتر شدن کمک کند، عمده مرز‌های ما با همین موضوع دارد پایش می‌شود که ان‌شاالله بایستی مقدمات بعدی هوشمندسازی پلیس را فراهم کنیم به گونه‌ای که در ساختار، ابزار و نیروی انسانی بتوانیم این بحث را به سرمنزل و مقصود برسانیم.

فرمانده انتظامی کشور درباره زائران اربعین خاطرنشان کرد: نه تنها سیستان و بلوچستان و کردستان بلکه آذربایجان غربی، خوزستان، کرمانشاه و ایلام هم آمادگی صد‌در‌صدی برای خدمت به زوار اربعین آقا اباعبدالله را دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.