سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین زمین چمن مصنوعی ویژه کودکان و نوجوانان در ایلام افتتاح شد

نخستین زمین چمن مصنوعی استان ویژه کودکان و نوجوانان در پارک تفریحی هفت تیر واقع در محله حاشیه نشین خاتمیه افتتاح شد.

شهردار ایلام در حاشیه افتتاح زمین چمن مصنوعی گفت: این زمین به طول ۲۰۰ متر با اعتبار داخلی ۶ میلیارد ریال از منابع داخلی احداث شده است.

افشین مظفری اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری ایلام ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای تقویت نشاط و شادی در بین شهروندان به ویژه مناطق حاشیه نشین و محروم است.

وی افزود: زمین چمن که امروز افتتاح شد در راستای افزایش زیرساخت‌های فرهنگی ورزشی برای قشر کودک و نوجوان افتتاح شده است.

مظفری یادآور شد: احداث و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی فرهنگی مناسب فعالیت‌های ورزشی بانوان، آقایان، کودکان و نوجوانان در بوستان‌های سطح شهر توسط شهرداری در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: قسمتی از خدمات شهری شهرداری ایلام از جمله خدمات شهری و فضای سبز به سه شرکت بخش خصوصی به عنوان اولین تجربه واگذار شد.

شهردار ایلام ادامه داد: این واگذاری و فعالیت شرکت‌های خصوصی در راستای تنظیف شهری با مشکلات و چالش‌هایی همراه بود که به تدریج کاهش یافت.

وی تصریح کرد: ۶ دستگاه ماشین پرس زباله از اصفهان و پنج دستگاه کمپرسی از تهران خریداری شده که این ادوات در آینده نزدیک وارد مدار فعالیت خدمات شهری خواهد شد.

مظفری با اشاره به اینکه شهرداری ۹ سازمان تابعه دارد، گفت: علاوه بر سازمان خدمات شهری و فضای سبز، دیگر بخش‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری از جمله پسماند، آرامستان، آتش‌نشانی، حمل و نقل، انفورماتیک و عمران شهری با وجود مشکلات و چالش‌ها و همچنین کمبود منابع مالی در حال خدمت رسانی به شهر ایلام هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.