سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیرکل نجباء: عملیات مقاومت علیه صهیونیست‌ها گسترش می‌یابد

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «النجباء» در عراق با بیان اینکه حمله رژیم صهیونیستی به یمن بی‌پاسخ نخواهد ماند، اعلام کرد عملیات گروه‌های مقاومت در یمن، لبنان و عراق در حمایت از مقاومت فلسطین گسترش خواهد یافت.

«اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «النجباء» در عراق، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در بیانیه‌ای گفت که حمله رژیم صهیونیستی و طرف‌های متحد این رژیم به زیرساخت‌های یمن پس از آن انجام شد که خسارات وارده به رژیم صهیونیستی افزایش یافت و امنیت در فلسطین اشغالی از بین رفت.

دبیرکل نجباء در ادامه با بیان اینکه شهر‌های فلسطین اشغالی به‌گونه‌ای ناامن شده‌اند که صهیونیست‌ها هر آن منتظر مرگ هستند، اعلام کرد حمله اسرائیل به زیر ساخت‌های یمن صفحه جدیدی از صفحات جنایات و شکست‌های صهیونیست‌هاست که آزادگان جهان و محور مقاومت آن را بدون پاسخ و مجازات نخواهند گذاشت.

اکرم الکعبی در ادامه همچنین اعلام کرد دامنه عملیات‌های مقاومت اسلامی در یمن، لبنان و عراق در حمایت از مقاومت فلسطین گسترش خواهد یافت.

این بیانیه پس از حمله روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به غرب یمن منتشر شده است.

جنگنده‌های اف-۳۵ رژیم اسرائیل، عصر روز گذشته، در واکنش به حمله موفق پهپادی یمنی‌ها به تل‌آویو، مخازن سوخت در بندر الحدیده را بمباران کردند که موجب آتش‌سوزی گسترده در این منطقه شد.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، صبح امروز (یکشنبه)، تاکید کرد: پاسخ به تجاوزات اسرائیل به کشورمان حتمی و در راه است و ان‌شاءالله بزرگ خواهد بود.

منبع: فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.