سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصارالله یمن: عمق اسرائیل را هدف قرار خواهیم داد

سخنگوی جنبش انصارالله یمن با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح یمن در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی هیچ خط قرمزی ندارند، گفت که این نیروها عمق اسرائیل را هدف قرار خواهند داد.

محمد عبدالسلام در گفتگو با شبکه الجزیره قطر گفت که تجاوز اسرائیل به الحدیده آشکار بود و دشمن جنگ علنی را آغاز کرد. این تجاوز، تلاشی برای تغییر چهره شکست خورده دشمن است.

سخنگوی جنبش انصارالله تاکید کرد که «عمق اسرائیل را هدف قرار خواهیم داد. دشمن اسرائیلی تلاش دارد تا درگیری را گسترش دهد و از قواعد درگیری فراتر برود». 
عبدالسلام افزود که نبرد با مردم یمن آسان نخواهد بود. رویارویی با دشمن صهیونیستی باز و آشکار و بدون مرز خواهد بود. ما به هیچ‌یک از قواعد درگیری با دشمن صهیونیستی پایبند نخواهیم بود. از تشدید تنش هراسی نداریم و در مسیر یک هدف عادلانه حرکت می‌کنیم.

این مقام ارشد انصارالله یمن در ادامه تصریح کرد که مقاومت یمن آماده و قادر به تحمل همه تبعات پاسخ به رژیم صهیونیستی است و ماهیت پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی را ماهیت و شرایط نبرد تعیین می‌کند. «هیچ خط قرمزی در پاسخ ما به تجاوزات رژیم صهیونیستی وجود ندارد».

وی افزود که «اسرائیلی‌ها باید هر لحظه منتظر پاسخ ما باشند. همه تاسیسات حساس رژیم صهیونیستی در سطوح مختلف، هدف ما خواهد بود».

سخنگوی انصارالله تاکید کرد که هدف اصلی این جنبش دفاع از ملت مظلوم فلسطین است و مردم یمن در مقابل مردم فلسطین، موضع مسؤولانه‌ای اتخاذ کردند.

وی در واکنش به آتش‌سوزی‌های صورت گرفته در بندر الحدیده یمن در جریان حمله روز گذشته جنگنده‌های اسرائیلی، گفت که انصارالله در مقابل هیچ آتشی عقب‌نشینی نخواهد کرد، بلکه این آتش‌سوزی‌ها مقاومت مردم یمن را شعله‌ور‌تر می‌کند. نبرد مهم و بزرگی است و تبعات زیادی دارد، اما «ما اراده و توانایی کافی برای نبرد طولانی داریم».

جنگنده‌های اف-۳۵ رژیم اسرائیل، عصر روز گذشته، در واکنش به حمله موفق پهپادی یمنی‌ها به تل‌آویو، مخازن سوخت در بندر الحدیده را بمباران کردند که موجب آتش‌سوزی گسترده در این منطقه و شهادت و زخمی شدن شماری از شهروندان یمنی شد. نیرو‌های مسلح یمن نیز صبح امروز (یکشنبه)، اعلام کرد که «پاسخ به تجاوزات اسرائیل به کشورمان حتمی و در راه است و ان‌شاءالله بزرگ و گسترده خواهد بود».

رهبر انصارالله: اسرائیل وانمود می‌کند که ضربه دردناکی به یمن زده است

الحوثی رهبر معنوی انقلاب یمن گفت: آمریکا هم جنگ اقتصادی و نظامی را علیه ملت عزیز ما آغاز کرده و مزدوران خود را برای تشدید محاصره [یمن] تحریک می‌کند.

وی افزود: دشمن اسرائیل می‌خواهد برای مردم خشمگین و وحشت زده خود تصاویری از آتش را نشان دهد تا بگوید که دستاورد مهمی کسب کرده و ضربه دردناکی به یمن زده است.

️رهبر انصارالله ادامه داد: پس از عملیات طوفان الاقصی، راهبرد اسرائیل این است که تمامی امکانات نظامی خود را علیه ملت و مقاومت فلسطین بسیج کند. آمریکا هم با امکانات زیاد خود، در پی حمایت از رژیم دشمن است.

الحوثی، حمایتهای حزب الله را نخستین عامل تأثیرگذار بر راهبرد صهیونیستها دانست و گفت: حملات حزب الله در هدف قرار دادن مقرها، پایگاهها و شهرکهای صهیونیستی، تأثیرگذار بوده و باعث شده است که فشار از روی ملت فلسطین کاسته شود».

️وی با بیان اینکه عملیاتهای یمن نیز تأثیر چشمگیری بر روی رژیم صهیونیستی داشته است، خاطر نشان کرد: پس از تحمل خسارات بسیار، اسرائیل رسما اعلام کرد که بندر ام الرشراش ورشکسته شده است. حملات آمریکا و انگلیس هم نتوانست عملیاتهای حمایتی ما از غزه را متوقف کند یا حتی کاهش دهد».

«یافا»؛ پهپادی که وحشت را بر تل‌آویو حاکم کرد

️رهبر انصارالله با اشاره به تداوم کشتار جمعی در غزه، یمن هم تصمیم گرفت که دامنه عملیات‌های خود را در اقیانوس هند و دریای مدیترانه گسترش دهد، تصریح کرد: با ورود به دهمین ماه جنگ غزه، باید فشارها بر روی اسرائیل را افزایش داد تا مجبور شود تجاوز خود را متوقف کند.

️وی با بیان اینکه یمن در مرحله پنجم از عملیاتهای خود که موسوم به عملیات «یافا» است، از سلاح جدیدی استفاده کرد، گفت: یافا یک پهپاد پیشرفته است که قدرت تخریبی بالایی دارد. ما انتخاب اسم این پهپاد را که عمق دشمن را هدف قرار داد، بر عهده برادران خود در مقاومت فلسطین گذاشتیم که آنان هم نام یافا را بر آن گذاشتند».

️الحوثی اصابت پهپاد یافا به مرکز اداری صهیونیستها در تل‌آویو را معادله و مرحله جدیدی در این جنگ دانست و عنوان کرد: حمله با یافا را آغاز مرحله پنجم عملیاتهای یمن علیه اسرائیل اعلام می‌کنیم. نفوذ این پهپاد باعث شد که نگرانی و تهدید به عمق رژیم برسد. عملیات یافا ضربه روحی مهلکی به دشمن بود و باعث شد که نگرانی در محافل این رژیم و محله هدف قرار گرفته شده و کنسولگری آمریکا گسترش پیدا کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.