سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای شهر قم مطرح کرد؛

تلاش شهرداری قم برای تأمین سرویس بهداشتی و حمام در پیرامون حرم مطهر

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری قم تلاش‌های زیادی برای تأمین سرویس بهداشتی و حمام در سال‌های گذشته انجام داده و در میدان آستانه و شیخان دو مجتمع در حال خدمات‌رسانی و تکمیل شدن قرار دارد.

به نقل از شهرداری قم،محسن محرری در جلسه شورای سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های شهرداری قم برای تأمین سرویس بهداشتی و حمام در پیرامون حرم مطهر، اظهار داشت: در میدان آستانه و جنب دارالشفا تعداد زیادی سرویس بهداشتی و حمام توسط شهرداری قم آماده‌ شده است.

وی نگهداری را از مشکلات اساسی در باز بودن سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها دانست و خاطرنشان کرد: در مناسب‌های مختلف این سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها باز بوده و سرویس به زائرین، مسافران و مجاورین ارائه می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه این مجتمع در سه‌طبقه سرویس‌دهی انجام می‌دهد، تصریح کرد: در منفی یک و دو تعداد ۱۲۰ چشمه سرویس بهداشتی و منفی سه تعداد ۸۴ دوش حمام پیش‌بینی‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه مجتمع دیگری از سرویس‌های بهداشتی و حمام روبروی شیخان در حال آماده‌سازی است، مطرح کرد: این مجتمع نیز در حال تکمیل شدن و نازک‌کاری است که به‌زودی آماده سرویس‌دهی می‌شود.

محرری با اشاره به اینکه با کاهش حمام‌های قدیمی، پیرامون حرم مطهر با مشکل حمام روبرو هستیم، اذعان کرد: زیرساخت‌هایی در این راستا در حال خدمات‌رسانی و یا تکمیل شدن است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.