سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صعود اصفهان به رتبه دوم از لحاظ سرانه ورزشی دانش‌آموزان

اصفهان از لحاظ سرانه ورزشی دانش‌آموزان به رتبه دوم صعود کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر کم توان ذهنی (نشانگان داون) در اصفهان گفت: سرانه ورزشی دانش‌آموزان استان در دولت سیزدهم به ۶۲ سانتی‌متر مربع رسید و از جایگاه دوازدهم به رتبه دوم صعود کرد.


محمدرضا ابراهیمی افزود: اعتبارات ورزشی تخصیص یافته برای دانش‌آموزان در این دولت بیش از ۲۰ برابر شد.


وی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم را توجه به ورزش، نشاط و شادابی دانش‌آموزان بیان کرد و گفت: برای موفقیت در درس، کار و فعالیت‌های روزمره باید ورزش و توجه به سلامت، سرلوحه برنامه دانش‌آموزان قرار گیرد.


مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان امیدواری کرد که برگزاری این قبیل مسابقات ورزشی، تندرستی را به اولویتی برای دانش آموزان کشور تبدیل کند.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان نیز گفت: مسابقات ورزشی در سه رشته «دو و میدانی»، «فوتسال» و ««گویرانی» برای دانش آموزان دختر و پسر با نیاز ویژه برپا می‌شود.


روح الله خزائی افزود: این مسابقات تا هشتم مرداد در پنج سالن ورزشی در اردوگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.


وی با تاکید بر برگزاری این مسابقات به بهترین شکل ممکن برای دانش‌آموزان با نیاز ویژه گفت: مهمترین هدف از برگزاری این رویداد ورزشی برقراری تعامل و همچنین آموزش مهارت‌های اجتماعی برای این دانش‌آموزان است.

پنج هزار و ۲۰۰ دانش آموز در ۱۱۲ مدرسه نیاز ویژه و ۲ هزار دانش‌آموز بصورت تلفیقی در مدارس عادی استان اصفهان مشغول به تحصیل هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.