سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفاهم نامه طرح مترو اهواز پیش از شروع به کار دولت جدید عملیاتی می‌شود

معاون شهرداری اهواز گفت: تفاهم نامه شروع مجدد طرح مترو اهواز، تا پیش از شروع به کار دولت جدید آغاز می‌شود.

حجت‌الله سلیمانی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز  با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری آغاز دوباره کار در طرح قطار شهری اهواز گفت: در این ۲ یا ۳ ماه اخیر با بزرگترین پیمانکاران مجری پروژه‌های قطار شهری در سطح کشور از جمله قرارگاه خاتم الانبیا، شرکت‌های وابسته به وزارت دفاع و پیمانکاران بخش خصوصی مذاکره کرده‌ایم.

او افزود: در حال حاضر تقریبا به جمع‌بندی نهایی رسیده‌ایم و متن اولیه تفاهم‌نامه با یک شرکت مجری فعال در سطح کشور آماده شده است.

آقای سلیمانی می‌گوید: برنامه‌ریزی اولیه این است که با حدود ۶ هزار میلیارد تومان، تونل فاز اول و دوم مترو از ۳ راه فرودگاه تا میدان دانشگاه تکمیل شود. ۴ ایستگاه سه راه فرودگاه، چهارشیر، سلمان فارسی و میدان ساعت نیز تکمیل و سطح سکوی ۶ ایستگاه اجرا می‌شود. بخشی از تاسیسات ویژه ایستگاه‌ها نیز در این قرارداد تامین می‌شوند و همچنین پیگیری برای انعقاد قرار تامین واگن نیز انجام می‌شود.

‌معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با اشاره به تامین منابع مالی برای آغاز اجرای پروژه قطار شهری اهواز یادآور شد: این تفاهم‌نامه قبل از شروع به کار دولت جدید، عملیاتی می‌شود و عملیات اجرایی آن در مدت ۱۸ ماه انجام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.