سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرآن نسخه شفابخش و هدایت است

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: قرآن نسخه شفابخش و هدایت است که به نوعی می‌تواند مسیر تعالی و کمال را به ما نشان دهد.

سردار سید محمود میرفیضی گفت: راه رستگاری و پیشگیری از گمراهی تمسک به قرآن و ولایت است، قرآن نسخه شفابخش و هدایت است که به نوعی می‌تواند مسیر تعالی و کمال را به ما نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه قرآن کتاب انسان ساز است و همه پیامبران و ائمه مبنای رفتار و حرکت آن‌ها بر اساس قرآن است، تصریح کرد: ترویج و تاکید بر قرآن در انتظامی کشور یکی از موضوعات اساسی و ضروری است و به نوعی نگاه‌هایی که پلیس در حوزه اقدامات دارد برگرفته از معیار‌های قرآن است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: مهم‌ترین شاخص پلیس مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی با قرآن، احکام قرآن و دین است.

 وی با اشاره به تاکید فرمانده کل قوا (مدظله العالی) در خصوص تربیت ۱۰ میلیون نفر حافظ قرآن در سطح کشور، گفت: در سازمان فراجا اقدامات گسترده‌ای انجام گرفته که الحمدالله در این چند سال اخیر شتاب بیشتری نسبت به گذشته در حوزه توجه به قرآن در کارکنان و خانواده‌های آنان شده است.

سردار میرفیضی با بیان اینکه برای مصونیت در حوزه کار، خانواده و جامعه باید به قرآن تمسک کنیم، تصریح کرد: باید در ترویج آموزش، حفظ و عمل به قرآن و آن‌چه که در این کتاب مقدس توجه شده را ملاک عمل خودمان قرار دهیم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه اقدامات انجام شده در سطح کشور و استان خوزستان در حوزه قرآن یک سند افتخار می‌باشد، گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود یک نهضت قرآنی را با سرعت بیشتری در سطح فراجا راه اندازی کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.