سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار قزوین:

متخلفان حوزه آرد با جدیت مجازات شوند

معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین گفت: متخلفان حوزه آرد با توجه به سلامت و امنیت غذایی باید به نحو بازدارنده و با جدیت مجازات شوند.

علی رحمانی معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین در نشست ستاد تنظیم بازار و کارگروه امنیت غذایی استان قزوین گفت: آرد برای مصارف انسانی تهیه می‌شود و هرگونه تخلف و قاچاق در این حوزه قابل توجیه نیست.

وی اضافه کرد: تا جای ممکن بر اساس اعلام نظر علوم پزشکی باید از آرد‌های مکشوفه در راستای مصرف مجدد استفاده کرد که این بر اساس تصمیم علوم پزشکی خواهد بود.

رحمانی تاکید کرد: تمام اقدامات استان در حوزه آرد باید به پخت نان با کیفیت برای مصرف کننده منجر شود که در این رابطه برخورد با متخلفان از اهمیت بالایی برخوردار است.

این مسئول در ادامه گفت: ۸۵ درصد گندم خریداری شده در قزوین کمتر از ۲ درصد سن زده بوده که کیفیت بالایی را نشان می‌دهد، دلیل آن هم افزایش مصرف کود و تهیه و تامین بذور با کیفیت در سال زراعی جاری است.

رحمانی در خصوص تمهیدات لازم برای فرا رسیدن ماه مرداد و شهریور در استان قزوین بیان کرد: فصل کارگری در استان قزوین شروع شده و باید سهمیه مازاد آرد را برای نانوایی‌ها تخصیص دهیم، سال گذشته این سهمیه یک هزار تن آرد بود که امسال افزایش می‌یابد.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: از کارخانه قند و کشاورزی قراردادی در حوزه کشت چغندر حمایت خواهیم کرد تا تولید این محصول استراتژیک تقویت شود.

رحمانی یادآور شد: ما مشکل و کمبود شکری در استان نداریم و تنها باید در حوزه بسته بندی و توزیع در اصناف یکسری اقداماتی را در دستور کار قرار داد، راهکار حل این معضل در اداره سمت است و باید در این رابطه با اصناف مذاکره کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.