سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد بیش از ۲۰ معبر جدید در شهر یزد

سخنگوی شورای شهر یزد گفت: بیش از ۲۰ معبر در این دوره از شورای شهر یزد بهره‌برداری شده یا در حال تملک و آزادسازی است.

حجت‌الاسلام سید محمدناصر حیدری  سخنگوی شورای شهر یزد در جمع خبرنگاران گفت: بودجه شهرداری یزد برای امسال ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد مصوب شده و بیشترین حجم اعتبار امسال شهرداری یزد مربوط به مسائل عمرانی، حمل و نقل و ترافیک است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ معبر در شهر یزد در این دوره از شورای شهر یزد بهره‌برداری شده یا در حال تملک و آزادسازی است، افزود: بلوار دانش‌پایه، بلوار شهدای نصرآباد، بلوار اتحاد و بلوار شهدای محمودآباد از معابری است که در منطقه یک آزادسازی شده یا در حال تملک است.

سخنگوی شورای شهر یزد با اشاره به معابر آزاد شده در منطقه دو شهر یزد گفت: بلوار امام محمد باقر (ع) که ۵۰ درصد آسفالت آن انجام‌شده و امید داریم تا پایان دوره این شورای شهر به اتمام برسد، بلوار پیامبر اعظم (ص) که سال‌ها معطل مانده بود و در این دوره با همه فرزاد و نشیب‌ها مصوب شد، بلوار ۳۶ متری از سه راه تعاون تا سه راه هراتی، خیابان اطهر واقع در پشت میدان تره بار، بلوار رهایی واقع در پشت زندان، خیابان رضوان کم عرض رون محله‌ای روبروی پارک بزرگ حسن‌آباد از جمله معابر ایجاد شده در منطقه ۲ است.

وی افزود: در منطقه سه نیز اولین طرحی که پس از بیشتر از ۲۰ سال آزاد سازی و به افتتاح و بهره‌برداری رسید بلوار آیت‌الله ابوترابی بود، بلوار اسلامی ندوشن که از بلوار شهید قندی به بلوار دفاع مقدس اتصال پیدا می‌کند و ۸۰ درصد پیشرفت دارد و بلوار ایرج افشار نیز از دیگر معابری است که تا ۶ ماه آینده قرار است به بهره برداری برسد.

حیدری گفت: در منطقه ۴ هم ادامه مسیر شهیدان پارسائیان که بلوار سردار فلاح زاده نامگذاری شده و ادامه بلوار شهید موحدین به شهید دهقان امعبر دیگری است که هنوز آغاز به کار نشده است، بلوار شهدای خیرآباد، بلوار حضرت خدیجه (س) از دیگر معابری است که در شهر یزد در این منطقه آزادسازی شده است.

وی ادامه داد: در منطقه تاریخی یزد نیز بلوار نقیب‌زاده و دیگری ۱۸ متری کوچه بیوک از دیگری معابری است که در شهر یزد راه‌اندازی شده است که ایجاد همه این معابر، اتفاق خوب و بی نظیری است که می‌تواند در حل مشکلات ترافیکی بسیار کمک‌کننده باشد.

سخنگوی شورای شهر یزد با بیان اینکه بیشترین حجم تأخیر در طرح‌های شهرداری یزد مربوط به جابه‌جایی تأسیسات است، افزود: اولین مشکل در جابه‌جایی تأسیسات اتفاقات پیش بینی نشده و دومین مشکل نبود اعتبار در دستگاه‌های خدمات‌رسان برای این منظور است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.