سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش نرخ جریمه‌های رانندگی با رویکرد پیشگیری حداکثری از تصادفات

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به افزایش نرخ جریمه‌های رانندگی، هدف این رویکرد را پیشگیری از تصادفات و حفظ جان هموطنان دانست.

سرهنگ علی رضایی گفت: برابر مصوبات و پیگیری‌های حوزه پیشگیری از تصادفات، در نرخ جریمه‌های رانندگی به منظور افزایش قدرت بازدارندگی، تغییراتی صورت گرفته و هم اکنون برابر مصوبه هیئت دولت، اعمال قانون رانندگان متخلف با افزایش نرخ جریمه‌ها انجام می‌گیرد.

وی با تاکید بر فرهنگ سازی در حوزه پیشگیری از رفتار‌های حادثه ساز رانندگی تصریح کرد: در نرخ جدید جرائم، مخدوش کردن پلاک خودرو به میزان ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافته و با توجه به اینکه استفاده از تلفن حین رانندگی و سرعت و سبقت غیرمجاز از مهمترین تخلفات حادثه ساز هستند برای اینگونه تخلفات در معابر برون شهری تا سقف چهارصد، ۷۰۰ و پانصد هزار تومان افزایش نرخ در نظر گرفته شده است.

سرهنگ رضایی با اشاره مجدد به رویکرد پیشگیرانه در لحاظ این نرخ‌ها برای جلوگیری از حوادث رانندگی و حفظ جان هموطنان از رانندگان و عموم شهروندان نیز خواست از انجام هرگونه تخلف رانندگی خودداری و همواره با احتیاط کامل و توجه به تابلو‌ها و مقررات تردد کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.