سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای شیار لرزاننده در محور‌های مواصلاتی استان کرمان

به دنبال ارتقای ایمنی راه‌ها و اقدامات پیشگیرانه وقوع سوانح جاده ای، اجرای شیار لرزاننده در حاشیه جاده‌های استان کرمان در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با بیان اینکه ایمن سازی محور‌های مواصلاتی استان با اجرای شیار لرزاننده یکی دیگر از اقداماتی است که در دستور کار این اداره کل قرار دارد، گفت: موافقت نامه عملیات خرید رنگ، خط کشی راه و اجرای علائم افقی و خط نوشته‌ها به زودی اجرا می‌شود.

علی عبداللهی، مدت زمان اجرای این طرح را ۳۶۵ روز با مبلغ اولیه بیش از ۲۸ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: شیار‌های لرزاننده نقش بسزایی در کاهش تصادفات در محور‌های مواصلاتی و مقاطع پر تصادف استان داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان تصریح کرد: شیار‌های لرزاننده استاندارد بر روی آسفالت در محور‌های مواصلاتی استان به رانندگان هنگام تغییر خطوط به وسیله ایجاد لرزش در خودرو و تولید صدا، هشدار می‌دهند که در این رابطه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان به عنوان دستگاه اجرایی این طرح در خصوص افزایش ایمنی تردد کاربران جاده‌ای در استان کمک قابل توجهی خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.