سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصادف در ابهر یک کشته و هفت مصدوم برجا گذاشت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: تصادف سواری پراید با پژو پارس در ابهر، یک کشته و هفت مصدوم برجا گذاشت که نیروهای اورژانس،‌ مصدومان را به بیمارستان منتقل کردند.

سرهنگ محمدحسن خلجی گفت: با اعلام گزارش مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در مسیر ابهر – درسجین واحد گشت جاده ابهر به محل اعزام شد.

وی اظهار داشت: تصادف مربوط به برخورد شدید سواری پراید با یک دستگاه پژو پارس بود که متاسفانه در این سانحه راننده پراید جان خود را از دست داد و هفت نفر دیگر راهی بیمارستان شدند.

خلجی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و حرکت با سرعت مطمئن، خاطرنشان کرد: افسر کارشناس با ترسیم کروکی علت تامه این تصادف را بی توجهی به جلو از جانب راننده پراید اعلام کرد.

برخورد ۲ خودوری سواری در جاده زنجان - دندی، ۶ مصدوم برجاگذاشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ساعت ۱۲:۰۴ دقیقه بامداد یکشنبه (۳۱ تیرماه جاری) گزارشی مبنی بر برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۷ در کیلومتر ۳۰ جاده زنجان- دندی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال‌احمر استان اطلاع داده شد.

داود مهرگان افزود: با اعلام این گزارش، ۲ تیم عملیاتی هلال احمر در قالب پنج امدادگر و نجاتگر همراه با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید فروزنده شهرستان ایجرود به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: این حادثه ۶ مصدوم داشت که مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

مهرگان یادآور شد:‌ یک نفر از مصدومان توسط تیم‌های عملیاتی هلال احمر به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان انتقال داده شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.