سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برقراری قریب الوقوع پروازهای فلای دبی در فرودگاه بین المللی کرمان

مدیر کل فرودگاه های استان کرمان از برقراری قریب الوقوع پروازهای فلای دبی در فرودگاه بین المللی کرمان طی شهريورماه خبر داد.

علی جزینی زاده امروز درجلسه هماهنگی برقراری پروازهای دبی - کرمان- دبی که با حضور نماینده منطقه ای شرکت هواپیمایی فلای دبی ،معاون اداره کل گمرکات، معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ،نمایندگان شرکت خدمات هوایی سامان ،نماینده وزارت امور خارجه، گذرنامه ناجا، پلیس فرودگاه های استان و معاونین اداره کل فرودگاه های استان برگزار شد از برقراری پروازهای فلای دبی از ۱۹ شهریورماه در روزهای دوشنبه و پنج شنبه ساعت ۱۳۵۵ ورود و  ۱۴۵۵ خروج خبر داد.

وی در این نشست برهمکاری همه ارگان های مستقر در فرودگاه برای انجام ایمن، به موقع و مستمر پروازهای فلای دبی و افتتاح دفتر این شرکت با لحاظ زیرساخت های مورد نظر تاکید کرد.

 میلاد خانی مدیر دفتر منطقه ای شرکت فلای دبی نیز با اشاره به موقعیت مناسب فرودگاه بین المللی کرمان از موافقت مدیریت اماراتی آن شرکت برای حضور در فرودگاه بین المللی کرمان گفت و افزود: به زودی دفاتر شرکت هواپیمایی فلای دبی درجزیزه کیش و کرمان افتتاح و رسما فعالیت عرضه خدمات هوایی به مسافران انجام می شود.

وی با اشاره به ارتباط و قرارداد آن شرکت با بیش از ۲۰ شرکت هواپیمایی تصریح کرد: با برقراری این پرواز از دبی به کرمان و بالعکس عملا کرمان به ۱۱۰ کشور جهان ارتباط خواهد یافت و گسترش فعالیت ها در حوزه های آموزشی، صنعتی، تجاری، اقتصادی، فرهنگی، توریستی، گردشگری و سیاسی را در فرودگاه و استان کرمان را شاهد خواهیم بود.

خانی از برنامه ریزی سفرکارگروه ناوبری و امنیتی طی روزهای اتی برای بررسی فعالیت های مرتبط از امارات به کرمان برای انجام مقدمات شروع پروازها خبر داد.

در ادامه نیز جزینی زاده از حمایت های استاندارو شهباز حسن پور نماینده مردم شریف کرمان وراور در این ارتباط تشکر و از حضور این شرکت در فرودگاه بین المللی کرمان قدردانی کرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.