سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبدیل ۶ آبنما به پل در جاده‌های خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۶ آبنما در استان به پل تبدیل شده است.

جلال زاده مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: هم اکنون ۳۰ قرارداد در قالب طرح ابنیه فنی و پل در سطح راه‌های این استان در حال اجرا است.

او افزود: طرح‌های تعریض ابنیه فنی محورها، تعمیرات اساسی پل ها، تعمیرات پل‌های آسیب دیده از سیل در سطح استان و تبدیل آبنما به پل در محور‌های مختلف براساس اعتبار ابلاغی از جمله مهم‌ترین طرح‌های فعال این حوزه است. 

جلال زاده عنوان کرد: هم اکنون ۱۰ هزار و ۵۰۸ دستگاه انواع آبرو، پل و ابنیه فنی در راه‌های استان وجود دارد. 


بیشتر بخوانید


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از رفع ۲ نقطه پر حادثه استانی از ابتدای سال خبر داد و اظهار کرد: همچنین طی این مدت ۶ دستگاه آبنما تبدیل به پل و تعمیرات ۵ دستگاه پل انجام شده است. 

او ادامه داد: یکی دیگر از مهمترین اقدامات در جهت نگهداری ابنیه فنی راه ها، لایروبی و تنقیه پل‌ها در مسیر‌های مختلف استان به خصوص جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی است که از ابتدای سال اجرا شده است. 

جلال زاده با اشاره به مهم‌ترین موضوعات و فعالیت‌های تعمیرات اساسی و بهسازی پل‌ها بیان کرد: احداث و مرمت رادیه و برید پل ها، احداث و مرمت دیوار‌های هدایت آب، مقاوم سازی فونداسیون پل‌ها و تعمیر و مرمت پایه‌های پل‌ها و مرمت و تعویض دال پل ها، احداث و مرمت قرنیز و حفاظ پل ها، تنظیم بستر رودخانه و ورودی و خروجی پل ها، احداث و مرمت دیوارسیون‌ها و تنقیه و لایروبی پل‌ها و قنو‌ها و نظایر آن است.

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.