سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عامل تیراندازی منجر به جرح یک زن و کودک بازداشت شد

دادستان رودبار جنوب از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح یک زن و کودک در رودبار خبر داد و گفت:متهم در محل مخفیگاهش بازداشت شد.

حامد محمدی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی یک فقره تیراندازی منتهی به جراحت یک خانم و فرزندش، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار دادستانی و نیرو‌های انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این حادثه تیراندازی، خانم از ناحیه پهلو و فرزند وی از ناحیه دست مجروح می شوند که فورا به بیمارستان منتقل می‌شوند و کار‌های درمانی آغاز و خوشبختانه حال عمومی مجروحان خوب گزارش شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب بیان کرد: با دستورات قضائی و اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، عامل تیراندازی در کمترین زمان ممکن شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و منسجم در محل مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام قضائی اعلام کرد: از متهم یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف کشف شده است و متهم انگیزه خود را از ارتکاب جرم اختلافات ملکی عنوان کرده است.

وی گفت: پرونده برای سیر مراحل قانونی و قضائی در دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب در حال رسیدگی است و برخورد دستگاه قضایی در جرائم خشن، سخت و عبرت آموز خواهد بود. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.