سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار هوشیار:

مهارت آموزی دغدغه اصلی مراکز آموزش فراجا است

فرمانده مراکز آموزش فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: مهارت آموزی از دغدغه‌های اصلی مراکز آموزشی فراجا است.

سردار حسن هوشیار روز یکشنبه در آیین جشن تحلیف سربازان پایه خدمتی آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر اراک، گفت: یکی از مطالبات مهم هیات رئیسه، سردار فرماندهی فراجا از مراکز، آموزش است که در کنار ابعاد دیگر باید تقویت شود.

وی بیان کرد: چندین راهبرد امسال برای فراجا در نظر گرفته شده که بصیرت‌افزایی راهبرد اول است که به صورت ویژه و از طریق مفاهیم غنی قرآنی و نهج‌البلاغه، مد نظر است.

فرمانده مراکز آموزشی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ادامه داد: مهارت‌های علمی و آموزشی پس از بصیرت‌افزایی باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا وقتی فراگیران از آموزشگاه خارج می‌شوند، هم سلاح ایمان و هم سلاح آموزش به دست گیرند.

سردار هوشیار اظهار کرد: سازمان حساب ویژه روی فراگیران دارد و این قشر باید هم درجه ایمان و معنویت را در خود بالا ببرند ‌و هم دغدغه مهارت آموزی داشته باشند تا پس از فارغ‌التحصیلی نهایت بهره‌گیری را برای سازمان مقدس فراجا داشته باشند.

وی گفت: سازمان فراجا با همه وجود برای امنیت نظام تلاش می‌کند و فراگیران هرچه کار را خوب یاد بگیرند، بهره‌وری بیشتری برای امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

وی تاکید کرد: امید است خداوند توفیق دهد تا پیروان خوبی برای آقا اباعبدالله(ع) و شهدای کربلا باشیم و ادامه دهنده راه شهدای عزیز باشیم.

فرمانده آموزشگاه علمی و تخصصی مالک اشتر فراجا اراک هم در این آیین گفت: کربلا یک مسیر جغرافیایی نیست، بلکه یک مدرسه به وسعت تمام دوران‌ها است.

سرهنگ غلامعلی بی‌غم افزود: کربلا یک بار در جهان بیرونی اتفاق افتاد، اما در جهان درون انسان‌ها بسیار رخ می‌دهد.

وی بیان کرد: تمام حوادث کربلا تاکنون هنوز زنده و منشا اثر است.

فرمانده آموزشگاه علمی و تخصصی مالک اشتر اراک ادامه داد: در شرایط حساسی به سر می بریم و بعد از عملیات غرور آفرین طوفان‌الاقصی و وعده صادق، استکبار جهانی و صهیونیسم آخرین تلاش‌های مذبوحانه و دست و پا زدن‌های نهایی را انجام می دهد.

سرهنگ بی‌غم اظهار کرد: در دوران فروپاشی نظام کفر و سلطه و دوران افول رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی، یقین داریم با حضور سربازان جان برکف نسل امروز، سرشاز از عشق، شرف، ایمان و عزم راسخ رزمندگان جبهه‌های مقاومت و خون خواهان ثارالله و اراده آهنین آنان، تومار این رژیم جعلی برای همیشه پیچیده می‌شود و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهید دید.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: این شهید بزرگوار فرمودند که، ایران قرارگاه حسین بن علی(ع) است، بدانید جمهوری اسلامی حرم است و گستردگی این حرم، بیشتر از گستردگی حضرت زینب(س) است.

فرمانده آموزشگاه علمی و تخصصی مالک اشتر اراک اضافه کرد: جان برکفان آموزشگاه علمی تخصصی فراجا به خون پاک سردار دلها و دست بریده‌اش، سوگند می‌خوریم اگر دشمن این حرم را تهدید و تحریم کند، لب تشنه جان می‌دهیم اما سازش نمی‌کنیم.

سرهنگ بی‌غم تصریح کرد: ما فرزندان انقلاب اسلامی و ادامه دهنده نهضت بزرگ عاشورای حسینی هستیم، ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسین(ع) هستیم.

وی گفت: اینک در گام دوم انقلاب و در سال جهش تولید، با مشارکت مردم و در جوار تربت پاک یکی از شهدای خوشنام شهدای هشت سال دفاع مقدس و در این میدان که آراسته از نسل جدید و جوانان مستعد، وفادار و انقلابی است، در راستای اطاعت از ولی امر مسلمین و همسو با ملت انقلابی، سربلند و مصصم، آماده دفاع از آرمان‌های مقدس این نظام هستیم و در ماه قیام خون و بر شمشیر، همگی هم قسم می‌شویم که تا آخرین قطره خون خود دست از مقاومت برنداشته و خیمه ولایت را رها نخواهیم کرد و با پیروزی نهایی و زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) در هر سمت، جایگاه و مسئولیت، با تلاش شبانه‌روزی در این مسیر قدم می‌گذاریم.

برچسب ها: فراجا ، مهارت آموزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.