سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از پوستر زمزمه‌های خدا در خراسان شمالی

طرح زمزمه‌های خدا که نگاهی نمایشی است به قصه‌های قرآنی در حوزه کودک و نوجوان در محل کانون پرورش فکری خراسان شمالی رونمایی شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خراسان شمالی با تشریح جزئیات این طرح با حمایت قرارگاه شهید آوینی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پرداخت و افزود: ۱۰ مربی خلاق در حوزه هنر، شناسایی و با ارائه طرح‌های خلاق نمایشی در حوزه قصه‌های قرآنی و تایید از سوی تیم مشاوران انتخاب خواهند شد.
فرهاد آقابیگی اضافه کرد: در اجرای این طرح از ظرفیت نوجوانانی که توانایی‌های مختلف در حوزه‌های هوش مصنوعی، عکاسی، فیلم سازی، بازیگری و سایر هنر‌ها دارند، برای تولید اثر و تشکیل تیم هنری استفاده می‌کنند.
وی افزود: در واقع با ارائه فراخوان از نوجوانانی که در عرصه‌های مختلف هنری، توانایی دارند و با بهره گیری از ظرفیت مربیان هنری، در مدت یک ماه ۱۰ اثر نمایشی با نگاهی به قصه‌های قرآنی تولید و در فضای عمومی اجرا و علاوه بر مخاطبان، داوران نیز، آثار را بررسی و طبق نظر این ۲ گروه، سه اثر برتر معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
معاون امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم گفت: با اجرای این طرح که نگاه نمایشی به قصه‌های قرآنی دارد، شاهد تولیدات خوبی در عرصه کودک و نوجوان خواهیم بود.
مسعود مرواری با بیان اینکه نگاهمان در اجرای این طرح دربرگیری تمامی شهرستان‌ها در کنار واسپاری تولیدات و ایده یابی به گروه‌ها و استفاده از تمام ظرفیت‌ها در این حوزه است، افزود: بنا داریم جامعه هدف خوبی را در حوزه تئاتر صحنه‌ای و خیابانی پوشش دهیم.

برچسب ها: اثر هنری ، رونمایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.