سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر ستاد آماده‌سازی ورزشگاه‌های لیگ برتر:

فقط بازی‌های بزرگ سرخابی‌ها در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود

رفعتی گفت: همه بازی‌های استقلال و پرسپولیس تا پایان فصل به جز دیدار‌های بزرگ مثل دربی و نبرد با تراکتور و سپاهان در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.

داوود رفعتی دبیر ستاد آماده‌سازی ورزشگاه‌های لیگ برتر گفت: ورزشگاه تختی ۹۰ درصد آماده میزبانی از لیگ برتر است. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم کمک کنند تا کار‌های جزئی مثل نصب گیت‌ها و برخی مسائل دیگر انجام شود. این کار‌ها هزینه‌بر است و نیاز به کمک سرخابی‌ها دارد.

او ادامه داد: با انجام کار‌های باقیمانده دیدار افتتاحیه لیگ برتر و همه بازی‌های استقلال و پرسپولیس تا پایان فصل به جز دیدار‌های بزرگ مثل دربی و نبرد با تراکتور و سپاهان در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود. دیدار‌های لیگ نخبگان این دو تیم و به اضافه بازی‌های بزرگ و مهم آنها در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

رفعتی خاطرنشان کرد: اتاق VAR ورزشگاه تختی هم تعبیه شده است. برخی جا‌های تختی از آزادی هم بهتر است. مثلا ورودی سکوی بانوان بهتر از آزادی است. گیت‌های ورودی باقی مانده که با یک شرکت توافق کردیم و از فردا کار نصب شروع می‌شود و این ورزشگاه آماده برگزاری بازی در ۲۵ مرداد می‌شود.

دبیر ستاد آماده‌سازی ورزشگاه‌های لیگ برتر گفت: برای آماده‌سازی ورزشگاه قدس هیچ اقدامی صورت نگرفته است، قزوین مشکل پارکینگ، نور و جایگاه ویژه دارد و باید درست شود. ورزشگاه غدیر اهواز اگر مشکل نور و زمین را حل کنند می‌تواند بدون تماشاگر میزبان لیگ برتر باشد، چون این ورزشگاه گیت ندارد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.