سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه ۱۰۰ هزار خدمت درمانی رایگان تامین اجتماعی در خراسان شمالی

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی از ارائه ماهانه حدود ۱۰۰ هزار خدمات سرپایی رایگان به بیماران و مراجعه‌کنندگان خبر داد.

سعید صدرمنش گفت: مراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان بسیار بالا بوده و ضریب اشغال تخت‌ها نیز ۷۵ درصد است.
وی افزود: به طور میانگین ماهانه حدود هزار بستری رایگان در بیمارستان بجنورد انجام می‌شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گفت: در این راستا بخش اورژانس بیمارستان بجنورد در حال به روزرسانی بوده و هتلینگ آن نیز انجام می‌شود، این طرح از ابتدای سال گذشته آغاز شده و اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
صدرمنش ادامه داد: طرح انبار دارویی نیز که در مواقع بحران برای ذخیره دارو نقشه بسیار ویژه‌ای دارد، از سال گذشته آغاز شده و حدود ۸۰ درصد پیشرفت دارد که تلاش می‌کنیم تا پایان ۶ ماهه نخست امسال به بهره‌برداری برسد.
وی تاکید کرد: سال گذشته ۸۰ نفر پزشک متخصص داروساز پرستار ماما و... به کادر درمان تامین اجتماعی در استان افزوده شد و امسال نیز ۴۷ نفر به آنها اضافه می‌شود.
صدر منش با اشاره به اینکه ضریب اشغال تخت‌های بیمارستان از ۴۸ به ۷۵ درصد رسیده است، اظهارکرد: جراحی‌های بزرگ در تامین اجتماعی استان ۱۹ درصد افزایش پیدا کرده و سال گذشته ۶ هزار و ۷۲۱جراحی انجام شد که جراحی‌های مغز و اعصاب و تعویض مفصل زانو نیز به خدمات ما افزوده شده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی به نوبت دهی برای خدمات و مراجعه بیماران اشاره کرد و گفت: با هدف ارائه خدمات بهتر خط ۳۱۳۰ به صورت استانی با ظرفیت ۹۰ خط ایجاد شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.