سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احزاب یمنی: حمله دشمن صهیونیستی به الحدیده از سر استیصال بود

احزاب یمنی در بیانیه‌ای در واکنش به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهر الحدیده اعلام کردند که این حمله صهیونیست‌ها از سر استیصال بوده است.

به گزارش بامداد یکشنبه المسیره یمن، حزب کنگره مردمی و احزاب حاضر در ائتلاف ملی دموکراتیک یمن تجاوز وحشیانه دشمن صهیونیستی به بندر الحدیده و زیرساخت‌های غیرنظامی آن را به شدت محکوم کردند.

حزب کنگره مردمی یمن در این بیانیه اعلام کرد که تجاوز رژیم صهیونیستی به یمن از سر استیصال و زبونی بود که قطعاً شکست خواهد خورد و با هدف منصرف کردن ملت استوار یمن از مواضع اصولی خود در قبال مساله فلسطین انجام شد.

در این بیانیه آمده است: حزب کنگره مردمی و احزاب حاضر در ائتلاف ملی دموکراتیک یمن بمباران تأسیسات غیرنظامی بندر الحدیده از سوی دشمن صهیونیستی را به شدت محکوم می‌کنند.

 هواپیما‌های رژیم صهیونیستی عصر شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ شهر بندری الحدیده در غرب یمن را مورد حمله هوایی قرار دادند. این حمله توسط ۲۰ جنگنده اف ۳۵ و حامل صد‌ها تن مواد منفجره انجام شده است.

همچنین به گزارش رسانه‌های یمنی، جنگنده‌های رژیم اشغالگر در این حمله یک مخزن نفت را هدف قرار دادند که منجر به وقوع آتش سوزی گسترده‌ای در مناطق اطراف آن شد.

بر اساس آمار وزارت بهداشت یمن تا کنون سه نفر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به الحدیده شهید و ۸۷ نفر زخمی شده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.