اخترعلی دهانی با بیان اینکه بر اثر این شرایط جوی یک دستگاه ترانسفورماتور نیز دچار خسارت شد، افزود: غیر از خط مورتان بقیه خطوط این منطقه پایدار است.
وی ادامه داد: هم اکنون کارکنان امور برق این منطقه در حال تلاش جهت اصلاح و پایداری مجدد شبکه برق این خط هستند.
مدیر امور برق راسک بیان کرد: مشترکان برق در صورت بروز هر گونه خسارت یا خاموشی وارده میتوانند از طریق اپلیکیشن برق من، منوی خاموشی درخواست خود را اعلام و پیگیری کنند.
وی گفت: بیشتر خدمات مشترکین توزیع برق به صورت غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن برق من، سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان به آدرس www.sbepdc.ir (میز خدمت الکترونیک)، شماره گیری سامانههای تلفنی ۱۵۲۱ امور مشترکین و ۱۲۱ اتفاقات قابل انجام است.