سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش شبانه روزی برای آماده سازی ورزشگاه شهید نصیری

استاندار یزد، از برنامه ریزی استان برای آماده سازی ورزشگاه شهید نصیری یزد برای میزبانی چادرملوی اردکان در لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد.

مهران فاطمی استاندار یزد در جریان بررسی آخرین شرایط ورزشگاه شهید نصیری جهت میزبانی مسابقات تیم چادرملوی اردکان در لیگ برتر فوتبال کشور، سرعت بخشیدن به عملیات  تکمیل ورزشگاه شهید نصیری یزد را خواستار شد.

 همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن قدردانی از حمایت و همراهی استاندار یزد گفت: آماده سازی ورزشگاه شهید نصیری برای میزبانی مناسب لیگ برتر فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور در دستور کار است که پیگیری و اقدام می‌شود.

 زهیر حاجی حسینی در مورد برآورد هزینه لازم برای اصلاح ورزشگاه گفت: یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال نیاز است که تاکنون حدود ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و بقیه از سایر منابع داخلی تامین شده که امیدواریم همه بودجه مورد نیاز تامین شود.

تیم فوتبال چادرملوی اردکان به تازگی به لیگ برتر صعود و موجب شادمانی مردم استان شد، اما فدراسیون فوتبال با برشمردن ایراداتی به ورزشگاه شهید نصیری به مسئولان ورزش استان هشدار داد اگر ظرف چند ماه باقی مانده تا شروع لیگ برتر نسبت به رفع این ایرادات اقدام نشود یزد نمی‌تواند میزبان این رقابت‌ها باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.