سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام حدود ۲۰ درصد از زائران اربعین کشور با ناوگان حمل و نقل اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: حدود ۲۰ درصد از زائران مراسم اربعین کشور به‌طور معمول با ناوگان حمل و نقل این استان اعزام می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان با بیان اینکه جابه‌جایی زائران برخی از استان‌های همسایه اصفهان نیز با ناوگان حمل و نقل این خطه صورت می‌گیرد گفت:پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد افزایش ۱۰ درصدی تعداد زائران اربعین باشیم،

فرزاد دادخواه  بر لزوم مدیریت زمان بازگشت از مراسم اربعین حسینی با توجه به پیش‌بینی ازدحام در مرز‌ها تاکید کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان، خاطرنشان کرد: حدود ۱۳۰ هزار زائر از اصفهان پارسال در مراسم اربعین با ۴۰۰ دستگاه اتوبوس در روز جابه‌جا شدند.

دادخواه اضافه کرد: تعدادی ون و اتوبوس شهری سال گذشته با مساعدت شهرداری اصفهان و صنایع به کمک حمل و نقل زائران اربعین آمد که انتظار می‌رود امسال نیز این امر صورت گیرد.

دادخواه با بیان اینکه حدود پنج درصد ناوگان حمل و نقل عمومی استان اصفهان از خدمات‌رسانی خارج شده است، گفت: میانگین عمر اتوبوس‌های اصفهان به ۱۴.۵ سال رسیده است.

اواضافه کرد: یکی از دلایل کاهش ناوگان عمومی حمل و نقل، از رده خارج شدن تعدادی از اتوبوس‌ها و فعالیت تعدادی از آنها در بخش خصوصی و صنایع بزرگ است.

دادخواه افزود: اختصاص تعمیرگاه سیار اتوبوسرانی در مسیر اصفهان به الیگودرز، استفاده از اتوبوس‌های شهری در مسافت‌های کم، شبکه‌ای شدن دوربین‌های مدار بسته پایانه‌ها و برنامه ریزی برای واگذاری نقل و انتقال زائران به بخش خصوصی ضروری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.