سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونق جهش عمرانی در کلان‌شهر شیراز؛ پیشبرد پروژه‌های عمرانی با تلاش شبانه‌روزی

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز از رونق جهش عمرانی خبر داد و گفت: برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی از هیچ تلاشی طی شبانه‌روز دریغ نمی‌کنیم.

علی‌حسین عباسی اظهار کرد: طی ۱۵ ماه اخیر بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ تُن میلگرد در پروژه‌های عمرانی که سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری مجری آن است، استفاده شده است.

او با بیان اینکه برای تأمین میلگرد و آهن‌آلات موردنیاز پروژه‌ها به حجم قابل ملاحظه‌ای از نقدینگی نیاز داریم، افزود: در سال ۱۴۰۲ مقدار ۲ هزار و ۶۳۰ تُن و در سه اول سال جاری بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ تُن میلگرد در پروژه‌ها بکار گرفته شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز ارزش ریالی میلگرد‌های مصرفی را بیش از یک‌هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی بر اساس برنامه زمان‌بندی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنیم.

عباسی ضمن تشکر از حمایت‌های شهردار و شورای اسلامی شهر شیراز جهت تهیه آرماتور و قیر مصرفی پروژه‌ها گفت: این میلگرد‌ها در پروژه‌های تقاطع غیرهسمطح اردیبهشت، قائم، زیرگذر خیابان پیشرو و مهدی‌آباد بکار گرفته شده و زمینه‌ساز تسریع پیشرفت پروژه‌های عمرانی شده است.

او تأکید کرد: با دستور شهردار و پیشتیبانی شورای اسلامی شهر، نوبت شب در پروژه‌های عمرانی فعال شده و هیچ پروژه تعطیل یا نیمه تعطیلی در سطح کلان‌شهر شیراز نداریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.