سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۰۰ قبض جریمه برای سوءاستفاده از خط ویژه المپیک

طی هفته جاری، پاریس یک خط اختصاصی برای تسهیل دسترسی به سالن‌های المپیک معرفی کرد که به روی ترافیک عادی بسته شده و از زمان افتتاح آن در ۱۵ جولای تاکنون ۴۰۰ قبض جریمه صادر شده است.

دیلی اکسپرس گزارش داد ، طبق اعلام فرمانداری کل فرانسه، طرح ترافیک ویژه‌ای برای مقابله با چالش تحرک ناشی از سازماندهی لجستیکی بازی‌های المپیک اجرا شده است.

 پاریس که قبلاً به خاطر ترافیک سنگین خود شناخته شده بود، اخیراً تلاش‌های قابل توجهی برای بهبود گردش جمعیت و ایجاد محیطی مناسب‌تر برای عابران پیاده انجام داده است. این ابتکار از مفهوم "شهر ۱۵ دقیقه ای" پیروی می‌کند. رسانه اسپانیایی AS گزارش می‌دهد که بسته شدن حدود ۲۰۰ کیلومتر ترافیک در پاریس و همچنین مناطق اطراف پایتخت فرانسه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 این تعطیلی برای ترافیک عادی است و هدف آن تسهیل حرکت ورزشکاران و همچنین سایر متخصصان دخیل در توسعه بازی‌ها مانند خدمات اورژانس یا رسانه‌ها است. این خطوط در چهار بزرگراه اصلی منتهی به پایتخت، جاده کمربندی و برخی جاده‌ها در مرکز شهر، در یک طرح چند فازی تقسیم می‌شوند که تا پایان بازی‌های المپیک در سپتامبر، زمانی که بازی‌های پارالمپیک نیز برگزار می‌شود، ادامه خواهد داشت.

 هدف این است که ورزشکاران بتوانند در کمتر از ۲۰ دقیقه از دهکده المپیک در سن دنیس به تمام مکان‌های مسابقه، چه در پاریس و چه در حومه شهر برسند. به عبارت دیگر، از نظر المپیکی، شهر ۱۵ دقیقه پیاده روی به شهر ۳۰ دقیقه رانندگی تبدیل می‌شود و این یک تعهد مشخص در مناقصه فرانسه بود و با شروع عملیات ۴۰۰ قبض فقط در دو روزطبق گفته فرمانداری صادر گردیده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.