سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم حمایت از جامعه کارگری

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در دیدار صمیمی با کارگران مجتمع فولاد خزر بر ضرورت حمایت از جامعه کارگری و توجه به نیاز‌های این نیرو‌های مولد برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز با حضور در شهرک صنعتی رشت، از مجتمع ذوب‌آهن فولاد خزر گیلان بازدید کرد.
وی در این دیدار صمیمی با کارگران مجتمع فولاد خزر بر ضرورت حمایت از جامعه کارگری و توجه به نیازهای این نیروهای مولد برای تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: کار جوهره زندگی بشر است و به واسطه تلاش و کوشش موفقیت‌ها و رسیدن به اهداف زندگی حاصل می‌شود.
امام جمعه رشت، با بیان اینکه توجه به نیازهای جامعه کارگری برای جهش تولید و تحقق سیاست‌های کلان اقتصادی کشور لازم است؛ افزود: رسول اکرم (ص) بر دستان کارگران بوسه می زدند که این امر نشان دهنده ی اهمیت موضوع کار و تلاش برای رفع نیازهای فردی و اجتماعی است.


وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون توجه به مسایل کارگران ادامه داد: تاکید رهبر انقلاب نیز مبنی بر رسیدگی به اوضاع و احوال کارگران است.


آیت الله فلاحتی، به ظرفیت‌های استان گیلان در زمینه تولید، کار و اشتغال اشاره کرد و گفت: مدیریت و کار و تلاش جهادی نیاز امروز جامعه برای رفع موانع تولید است.
وی با بیان اینکه دغدغه‌های کارگران نباید مغفول بماند؛ افزود: امیدواریم در آینده نزدیک مسئولان بتوانند گام‌های موثری در زمینه حل مشکلات جامعه کارگری بردارند.
گفتنی است؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، در این بازدید با مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت فولاد خزر نیز دیدار کرد که در این نشست گزارشی پیرامون عملکرد و فعالیت های این مجموعه از سوی مدیرعامل این شرکت ارائه شد.
مجتمع ذوب آهن فولاد خزر در زمینه تولید شمش فولادی از بزرگترین طرح‌های تولید فولاد بخش خصوصی کشور است که با سرمایه‌گذاری ۱۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۵۰۰ نفر در شهر صنعتی رشت احداث شده است.

برچسب ها: شهرصنعتی ، کارگر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.