سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخاب رئیس هیات بولینگ و بیلیارد مازندران

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان مازندران انتخاب شد.

علی اصغر عباس پور با کسب ۱۶ رای از ۲۲ رای ماخوذه اعضای مجمع انتخابات، برای ۴ سال به عنوان رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان مازندران انتخاب شد.

مجمع انتخابات هیات بولینگ و بیلیارد استان مازندران امروز با حضور علی سلطان پور سرپرست فدراسیون و حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

پس از رای گیری اعضای مجمع در اداره کل ورزش وجوانان مازندران، علی اصغر عباس پور با کسب ۱۶ رای از ۲۲ رای، به عنوان رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان مازندران انتخاب شد.

حسین بیابانی و الیسا رحمان پناه دیگر کاندیدای حاضر در این مجمع بودند که نتوانستند رای اعتماد اعضا را کسب کنند.

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد در این مجمع با تقدیر و تشکر از اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مجمع انتخابات هیات بولینگ و بیلیارد مازندران یکی از بهترین مجامع کشور بود.

علی سلطان پور افزود: بیلیارد صرفا تفریح نیست و اکنون بعنوان یک رشته ورزشی شناخته می‌شود که اعتبار و جایگاه خاصی در دنیا پیدا کرده است و مدال آوری نیز دارد.

او با تاکید براینکه رئیس هیات برای رشد این ورزش در مازندران باید از برنامه دیگر کاندیدا استفاده کند ،گفت: در اسرع وقت برنامه ۴ ساله هیات بولینگ و بیلیارد مازندران طراحی شود و تقویم ورزشی سال نیز تهیه و تدوین گردد.

سلطان پور تولید محتوای فرهنگی را سیاست مهم فدراسیون برشمرد و گفت: برنامه ریزی برای همگانی کردن این ورزش در ذیل جشنواره‌ها و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان میسر خواهد بود.

حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز در این مجمع گفت: مازندران استان ورزشی است و کسب ۸ سهمیه از ۴۰ سهمیه ایران توسط ورزشکاران ایران نشان دهنده همین موضوع است.

او افزود: آموزش و استعدادیابی و همچنین توجه به توسعه ورزش بانوان در دستور کار رئیس جدید هیات بولینگ و بیلیارد قرار گیرد و دوره‌های آموزشی برای تقویت مربیان و داوران نیز برنامه ریزی شود.

دلیری  نقش هیات‌های ورزشی را مورد تاکید قرار داد و گفت: در دوره جدید باید ساختار هیات‌های شهرستان ساماندهی گردد و استعدادیابی و استعدادپروری در اولویت برنامه‌های هیات باشد.

در پایان این مجمع از سیده منیره موسوی بدلیل تلاش‌ها در زمان سرپرستی این هیات تجلیل به عمل آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.