سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی بیش از ۴۰ فرصت سرمایه گذاری در مدیریت شهری شاهرود

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه شناسایی سرمایه‌گذاران بالقوه از اهداف این مجموعه است، گفت: شهرداری شاهرود بیش از ۴۰ فرصت سرمایه‌گذاری شناسایی کرده است.

احمدی، شهردار شاهرود با اشاره به اینکه شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهری، شناسایی سرمایه‌گذاران بالقوه و توسعه راهبُردهای حمایتی برای تشویق آنها جهت ورود به پروژه‌های سرمایه‌گذاری مشخص، از اهداف این مجموعه  بوده است، گفت: در سال جاری این مجموعه بیش از ۴۰ فرصت سرمایه‌گذاری شناسایی کرده است.

وی بیان کرد: شهرداری شاهرود با شناسایی، ایجاد و توسعه تعامل مؤثر و مستمر با سرمایه‌گذاران بالقوه، تشکل‌های بخش‌های خصوصی و تعاونی و دستگاه‌های دولتی و سایر نهادهای مرتبط، نسبت به تصویرسازی از ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر شاهرود و ایجاد فرصت‌های جدید با شناسایی چالش‌ها و رفع آنها در راه ایجاد پویش فکری و کنش جمعی در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها در شهرداری گام برداشته است.

شهردار شاهرود افزود: این رویه جزو سیاست‌های مدیریت شهری بوده و آغاز یک فرآیند طرح‌ریزی‌شده مستمر در توسعه امور تشویقی و حمایتی و جذب سرمایه‌گذار در فرصت‌های سرمایه‌گذاری حمل‌ونقل، ICT، مدیریت پسماند، تفریحی، ورزشی و گردشگری، مجتمع‌های مسکونی اداری و تجاری، محیط‌زیست و … است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.