سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهار برابر شدن پاداش مدال آوران المپیک

وزیر ورزش و جوانان گفت: پرداخت پاداش چهار برابری در مقایسه با دوره قبل، و ساخت شهرک مدال برای قهرمانان المپیک از جمله هدایای اختصاص یافته به مدال آوران کارزار المپیک است.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم افتتاح زورخانه شهید رییسی در شهر دانسفهان بویین زهرا با تبریک به رضا علیپور سنگنورد قزوینی در خصوص راهیابی به رقابت‌های المپیک، ادامه داد: در اعزام ورزشکاران کشورمان به رقابت‌های المپیک ۴۰ سهمیه در ۱۴ رشته ورزشی داشتیم که ورزشکاران ما از ۱۵ استان کشور به این مسابقات اعزام می‌شوند.

هاشمی ادامه داد: افزایش چهار برابری پاداش‌ها و همچنین حمایت‌ها و تسهیلاتی که برای قهرمانان برای حضور مقتدرانه و کسب مدال در نظر گرفته ایم که این مساله می‌تواند شرایط روحی و روانی آنان را برای این مسابقات و رفتن به سکو فراهم سازد.

 وی اضافه کرد: زورخانه‌های متعددی در کشور داریم که با توجه به تاکید مقام مقام معظم رهبری در حال توسعه آنها هستیم، ما شعار هر مدرسه یک زورخانه را ایجاد کردیم تا دغدغه‌های ایشان در این رشته ورزشی را به نحو مقتضی پاسخ دهیم.

وی به ۲ مصوبه اخیز ورزش در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: قانون سرباز قهرمان و احداث شهرک مدال از عمده اقداماتی هستند که با هدف افزایش سطح رفاه و زندگی ورزشکاران و قهرمانان کشور از سوی این وزارتخانه صورت گرفته است.

هاشمی اضافه کرد: در شهرک مدال تصمیم داریم که یک هزار واحد مسکونی را برای قهرمانان ورزشی کشور احداث کنیم تا مشکل معیشتی و مسکن آنها را بتوانیم برطرف کنیم.

این مسئول با بیان اینکه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور امسال با کمک داور ویدئویی همراه خواهد بود، تاکید کرد: هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید دستگاه‌های مورد نیاز هزینه شده که ۲ دستگاه آن وارد شده تا بتوانیم از آنها در ورزشگاه‌های معتبر استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوان به طرح‌های مورد بهره برداری در استان قزوین نیز اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها شامل چمن چندمنظوره، استخر سرپوشیده، زورخانه و یک مرکز تخصصی فیزیوتراپی هستند که برای بهره برداری از آنها ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.