سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای هزار متر مربع زمین به حوزه بهداشت و درمان تایباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: یک قطعه زمین به مساحت هزار متر مربع توسط یکی از خیرین نیک‌اندیش به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان مرزی اهدا شد.

حیدر احسانی مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: یک قطعه زمین به مساحت هزار متر مربع که در محله برق مزار شهر تایباد قرار دارد؛ توسط خیر نیک‌اندیش، غلام‌احمد عرب‌نژاد، به حوزه بهداشت و درمان شهرستان مرزی تایباد اهدا شد.

وی افزود: طبق توافق میان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و این خیر سلامت، مقرر شد تا یک پایگاه خدمات جامع سلامت به مساحت ۲۵۰ متر مربع در این زمین اهدایی ساخته شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد ادامه داد: این مرکز بهداشتی و درمانی در مدت ۳ سال و با هزینه این خیر سلامت در خیابان ولایت محله برق مزار احداث خواهد شد.

احسانی بیان کرد: همچنین تجهیز و تامین نیروی انسانی این پایگاه سلامت و پرداخت حقوق و مزایای آنان توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: این اقدام خداپسندانه گامی در جهت رفع نیاز‌های درمانی و ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی شهرستان است و محله برق مزار با جمعیت بالا، نیازمند تاسیس یک پایگاه سلامت نیز می‌باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد خاطرنشان کرد: ارزش این قطعه زمین اهدایی ۵ میلیارد تومان برآورد شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.