سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلجی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت شهید رئیسی در بسیاری از حوزه‌ها شاخص‌ها را مثبت کرد

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره عملکرد دولت سیزدهم نکاتی را بیان کرد.

 سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بهترین توصیه‌ای که می‌توانیم به همکاران خودمان در دولت آینده داشته باشم این است که در بسیاری از حوزه‌ها دولت شهید رئیسی بستر‌های مشکلات را حل کرد و در بسیاری از حوزه‌ها شاخص‌ها را مثبت کرد وحال این عزیزان راه را ادامه دهند. برای مثال در موضوع کاهش نقدینگی و کاهش تورم، افزایش صادرات و فروش نفت و همچنین رشد اقتصادی بسیاری از بستر‌ها فراهم شده است. این‌ها به راحتی به دست نیامده است و در این سال‌ها بسیار در این زمینه تلاش شد و ما یادمان نمیرود که دولت را در چه شرایطی تحویل گرفتیم و برای بخش بخش این موارد زحمات زیادی کشیده شده است.

وی ادامه داد: برای مثال در موضوع فناوری زحمات بسیاری کشیده شد و این مسیر را با دقت و همین حساسیت تا دقیقه آخر انشالله دنبال خواهیم کرد. قطعا اگر شهید رئیسی به شهادت نمیرسیدند قطعا این شاخص‌هایی که امروز رو به بهبود است مسیر رشد خود را طی میکرد. توصیه ما این است که دولت منتخب اسیر فضا سازی‌های رسانه‌ای و سیاسی نشود، زیرا عده‌ای در تلاش هستند تا با آمار‌های نادرست و ایجاد فضای رسانه‌ای نامناسب برخی از واقعیات را هم شبهه دار کنند در حالی که این آمار‌ها و ارقام مستند کشور و همچنین آمار جهانی است. در حال حاضر آمار‌های بانک جهانی درباره وضعیت اقتصاد ایران گزارش روشنی ارائه می‌دهد.

خلجی افزود: امیدوارم عزیزان توجه کنند به این وضعیتی که در حال تحویل گرفتن است. امیدوارم اسیر بازی‌های رسانه‌ای هم نشوند، زیرا هدف این است که خدمت به مردم انجام شود و هرچدر که وارد بازی‌های سیاسی شوند از مسیر خدمت به مردم بازخواهند ماند. همه وزرا در همین مدت اخیر گزارش‌های مربوط به حوزه خود را با استناد به آمار و ارقام ارائه کردند و این با استفاده از آمار‌های رسمی بوده و موضوع پنهانی وجود نداشته است. برای مثال در موضوع انرژی نشان داده شده که در سال ۱۴۰۰ چه شرایطی تحویل گرفته شد و اکنون چه شرایطی در حال تحویل دادن است. در موضوع رشد اقتصادی، کاهش نقدینگی و حوزه علمی و فناوری نیز همین تفاوت‌ها مشهود است و وزرا در این زمینه گزارشات خود را ارائه کرده‌اند و قابل مقایسه با شرایط قبل است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۳
ناشناس
۱۲:۲۵ ۳۰ تير ۱۴۰۳
ما خودمون با گوشت و پوست و استخوانمون این تغییر شاخصها رو احساس کردیم
ناشناس
۱۲:۲۰ ۳۰ تير ۱۴۰۳
خب خدا را شکر
ناشناس
۱۲:۱۳ ۳۰ تير ۱۴۰۳
انشالا صحبت هایی که می فرمایند خواب بوده و تعبیرش خیر.