سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان سالیوان: ایران به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نبوده است

مشاور امنیت ملی کاخ سفید با اذعان به عدم تلاش ایران برای ساخت بمب هسته ای، مدعی شد که تهران مواضع جدیدی در این زمینه اتخاذ کرده است.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید با اذعان به عدم تلاش ایران برای ساخت بمب هسته ای، مدعی شد که پس از درگیری اخیر تهران و تل آویو، ایران مواضع جدیدی در این زمینه اتخاذ کرده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس امروز به نقل از سخنان «جیک سالیوان» نوشت: من تصمیمی از سوی ایران برای حرکت (به سمت ساخت سلاح هسته‌ای) ندیده‌ام. اگر آنها شروع به حرکت در این مسیر کنند، یک مشکل جدی با آمریکا پیدا خواهند کرد.

سالیوان در مجمع امنیتی آسپن به خبرنگاران مدعی شد: آمریکا از زمان حملات متقابل ایران و اسرائیل، متوجه افزایش اظهارنظر‌های علنی مقام‌های ایرانی در مورد احتمال (ساخت سلاح هسته‌ای)  شده است. این (سخنان) جدید بود و توجه ما را به خود جلب کرد.

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا نیز در این نشست امنیتی گفت که واشنگتن برای مساله هسته‌ای ایران راه حل دیپلماتیک را ترجیح می‌دهد.

وی ضمن انتقاد از اقدام دولت پیشین آمریکا و خروج از برجام گفت: از زمانی که دولت جو بایدن آغاز به کار کرد، سعی داریم دوباره دیپلماسی هسته‌ای را با ایران دنبال کنیم، زیرا اگر حداقل یک مشکل حذف شود یعنی اینکه ایران دارای سلاح هسته‌ای نباشد، این اصولا امر خوبی است.

وزیر خارجه آمریکا ضمن تاکید بر اینکه ایران سلاح هسته‌ای تولید نکرده، با تکرار ادعا‌های پیشین آمریکا گفت: ایران به جای اینکه حداقل یک سال با ظرفیت تولید اورانیوم برای یک سلاح هسته‌ای فاصله داشته باشد، اکنون احتمالاً یک یا دو هفته تا انجام این کار فاصله دارد.

بلینکن بار دیگر تاکید کرد که آمریکا اجازه نخواهد داد ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد، اما همچنان راه دیپلماتیک را برای جلوگیری از این امر ترجیح می‌دهد.

جمهوری اسلامی ایران پس از خروج یکجانبه ایالات متحده در سال ۱۳۹۷ سازوکار حل اختلاف را در چارچوب کمیسیون مشترک برجام در سطح وزیران خارجه اعضای باقیمانده در این توافق فعال کرد. در نتیجه این نشست، طرف‌های عضو برجام با صدور بیانیه‌ای، ۱۱ تعهد را برای جبران خسارت‌های اقتصادی ناشی از اقدام یکجانبه آمریکا مطرح کردند؛ اما اجرای نامتوازنِ این توافق از یک طرف و فشار‌های ناشی از اعمال و تشدید تحریم‌های یکجانبه آمریکا از طرف دیگر، باعث شد تا یکسال پس از خروج آمریکا از برجام، شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران تصمیماتی در راستای متوقف کردن گام به گام اجرای اقدامات داوطلبانه تعهدات هسته‌ای با اعطای فرصت‌های ۶۰ روزه به دیپلماسی، اتخاذ کند.

ایران تا یک سال پس از خروج آمریکا از برجام به تمام تعهداتش ذیل این توافق عمل کرد تا به کشور‌های اروپایی که وعده می‌دادند آثار خروج واشنگتن از توافق را جبران می‌کنند، فرصت دهد تا برای تحقق این وعده تلاش کنند، اما با توجه به اینکه کشور‌های اروپایی به وعده‌هایشان عمل نکرده‌اند، ایران نیز در چند گام تعهداتش ذیل برجام را کاهش داد. کاهش تعهدات ایران بر اساس مفاد توافق هسته‌ای برجام صورت گرفت.

دولت دموکرات جو بایدن هم پس از روی کار آمدن در ژانویه ۲۰۲۱، اقدام یکجانبه دولت سابق این کشور را برای خروج از توافق ایران و گروه ۱+۵ محکوم کرد، اما همچنان سیاست‌های فشار حداکثری دولت دونالد ترامپ را در پیش گرفته است. در واقع، تجربه نشان داده که کاخ سفید به رغم ادعای دیپلماسی، اراده لازم را برای تصمیم‌گیری در زمینه بازگشت به برجام و جبران سیاست شکست خورده دولت ترامپ رئیس جمهوری سابق کشورش علیه ایران ندارد.

ایران به عنوان کشوری مسئولیت پذیر همواره اعلام کرده که برای عقد توافقی پایدار و قابل اتکا که تحریم‌ها را به نحوی تضمین شده رفع کند و موضوعی به عنوان اهرم فشار جهت استفاده علیه ایران در آینده باقی نماند، آمادگی دارد.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی چندی پیش اعتراف کرد که سطح مطلوب بازرسی‌های این سازمان از مراکز اتمی ایران، حدی است که در برجام توافق شده است. مقام‌های ایران هم تاکید دارند که گروسی می‌تواند برای رفع اهرم فشار و «برداشتن موانعی که عمدتا سیاسی است» در جهت از سرگیری اجرای کامل برجام، نقش موثری داشته باشد.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۰۲ ۳۰ تير ۱۴۰۳
افزایش آمار شهدای حمله هوایی امروز اسرائیل به غزه
ناشناس
۱۳:۳۴ ۳۰ تير ۱۴۰۳
رژیم صهیونیستی بداند، اقدامات جنون‌آمیز نمی‌تواند جبران شکست راهبردی آنان باشد

گردان‌های القسام مسئولیت انفجار شهرک «حرمیش» را به عهده گرفت
ناشناس
۱۳:۱۰ ۳۰ تير ۱۴۰۳
شمار شهدای خبرنگار در جنگ غزه به ۱۶۱ نفر رسید
سازمان ملل ناتوان و عاجز باید برای توقف تروریسم صهیونیستی اقدام کند
۱۳:۰۶ ۳۰ تير ۱۴۰۳
سازمان ملل ناتوان و عاجز باید برای توقف تروریسم صهیونیستی اقدام کند
ناشناس
۱۲:۳۷ ۳۰ تير ۱۴۰۳
غرب جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از مرداد ماه سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند پس گفت وگو، مذاکره و همکاری با غرب و متحدانش خیانت به ملت ایران محسوب می شود.
ناشناس
۱۲:۳۵ ۳۰ تير ۱۴۰۳
و این در حالی است که متأسفانه ایران از سال 1357 تاکنون در مورد جنایت های آمریکا و متحدانش در خاورمیانه کوتاهی کرده است چرا؟
ناشناس
۱۲:۳۵ ۳۰ تير ۱۴۰۳
و این در حالی است که متأسفانه ایران از سال 1357 تاکنون در مورد جنایت های آمریکا و متحدانش در خاورمیانه کوتاهی کرده است چرا؟
عملکرد علی باقری متأسفانه از سال 1400 تاکنون به نفع مردم و کشور نبوده است.
۱۲:۳۴ ۳۰ تير ۱۴۰۳
عملکرد علی باقری متأسفانه از سال 1400 تاکنون به نفع مردم و کشور نبوده است.
ناشناس
۱۲:۳۴ ۳۰ تير ۱۴۰۳
هدفمان احیای برجام است/ و باز هم 100 درصد فقط غلط و اشتباه است چون به خاطر که مشکل ایران با آمریکا و هم کشورهای اروپایی از طریق احیای برجام هم حل نخواهد شد و حل نمی شود
ناشناس
۱۲:۳۱ ۳۰ تير ۱۴۰۳
کشتار، قتل عام و نسل کشی بیش از 19 هزار کودک بی گناه در مدت 10 ماه در نوارغزه به دست اشغالگرانو در سایه سکوت بی شرمانه مدعیان دروغین حقوق بشر شرم آور و تاسف بار است
ایران باید باید باید سلاح هسته ای داشته باشد ختم کلام
۱۲:۳۰ ۳۰ تير ۱۴۰۳
ایران باید باید باید سلاح هسته ای داشته باشد ختم کلام
اروپا جنایتکار از سال 1394 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که به دنبال احیای برجام نیست و تاکنون هم نبوده است.
۱۲:۳۰ ۳۰ تير ۱۴۰۳
و این در حالی است که اروپا جنایتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام عمل نکرده است و هنوز هم عمل نمی کند چرا؟
ناشناس
۱۲:۲۹ ۳۰ تير ۱۴۰۳
تحریم از نگاه و از نظر قوانین بین المللی نقض حقوق بشر است ولی اما متأسفانه آمریکا جنایتکار و هم کشورهای اروپایی جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند چرا؟
ناشناس
۱۲:۲۹ ۳۰ تير ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از مرداد ماه سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند پس گفت وگو، مذاکره و همکاری با آمریکا و متحدانش خیانت به ملت ایران محسوب می شود.
ناشناس
۱۲:۲۶ ۳۰ تير ۱۴۰۳
آمریکایی‌ها جنایتکار از سال 1917 تاکنون عامل اصلی تشویق صهیونیست‌ها جنایتکار به جنایت بیشتر در فلسطین و منطقه هستند.
اروپایی ها جنایتکار از سال 1917 تاکنون عامل اصلی تشویق صهیونیست‌ها جنایتکار به جنایت بیشتر در فلسطین و منطقه هستند.
ناشناس
۱۲:۲۵ ۳۰ تير ۱۴۰۳
دولت جو بایدن جنایتکار از 15 مهر ماه سال 1402 تاکنون مسئول مستقیم و کامل جنایت‌های رژیم صهیونیستی جنایتکار در جنگ نوارغزه بوده است.
ارتش وحشی آمریکا جنایتکار از 15 مهر ماه سال 1402 تاکنون مسئول مستقیم و کامل جنایت‌های رژیم صهیونیستی جنایتکار در جنگ نوارغزه بوده است.
ناشناس
۱۲:۲۰ ۳۰ تير ۱۴۰۳
وزیر خارجه آلمان از رژیم صهیونیستی خواست جنایاتش را متوقف کند
جنایات رژیم غیرقانونی صهیونیستی در غزه مصداق عینی نسل‌کشی است
۱۲:۲۰ ۳۰ تير ۱۴۰۳
جنایات رژیم غیرقانونی صهیونیستی در غزه مصداق عینی نسل‌کشی است
ترامپ یا بایدن؛ انتخابی که تفاوتی برای ایران نخواهد داشت چون به خاطر که هر دو سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی بودن و هستند.
۱۲:۱۷ ۳۰ تير ۱۴۰۳
ترامپ یا بایدن؛ انتخابی که تفاوتی برای ایران نخواهد داشت چون به خاطر که هر دو سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی بودن و هستند.
ناشناس
۱۲:۱۵ ۳۰ تير ۱۴۰۳
حمله تروریستی به پاسگاه پلیس راسک ثابت کرد و نشان داد که دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی هنوز هم در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.

حضور نیروهای نظامی آمریکا درعراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است.
نیروهای آمریکایی حق حضور در سوریه و عراق و یمن را ندارند.
آمریکا و هم اروپا مورد اعتماد ما نیست و از سال 1332 تاکنون هم نبوده است.
۱۲:۱۵ ۳۰ تير ۱۴۰۳
آمریکا و هم اروپا مورد اعتماد ما نیست و از سال 1332 تاکنون هم نبوده است.
ناشناس
۱۲:۱۴ ۳۰ تير ۱۴۰۳
برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی هیچ ارتباطی و ربطی به آمریکا، سه کشور انگلیس، فرانسه، آلمان و... ندارد و تاکنون هم نداشته است مذاکره ایران با آمریکا، سه کشور انگلیس و فرانسه و آلمان و... به خاطر سیاست های نادرست غلط و اشتباه دولت حسن روحانی بوده است.
ناشناس
۱۲:۱۴ ۳۰ تير ۱۴۰۳
اروپا جنایتکار از سال ۲۰۲۱ تاکنون تسلیحات اوکراین تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که اروپا به همراه ناتو، آمریکا و اسرائیل ۱۰۰ درصد فقط عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بوده است.
ناشناس
۱۲:۱۳ ۳۰ تير ۱۴۰۳
بایدن، ترامپ، هر دو ثابت کردند که سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی هستند و هم تروریسم بین المللی هستند
سران ترکیه از سال 2011 تاکنون به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه خیانت کردند
تروریست های کشورهای غربی جنایتکار از سال 2011 تاکنون چگونه وارد سوریه و عراق شدند؟ 100 درصد فقط از طریق کشور ترکیه جنایتکار!
ناشناس
۱۲:۱۱ ۳۰ تير ۱۴۰۳
گروهک تروریستی منافقین، القاعده و داعش را آمریکا به وجود آورد پس چرا روحانی و ظریف باز هم به دنبال مذاکره و همکاری با آمریکا هستند.
ناشناس
۱۲:۱۱ ۳۰ تير ۱۴۰۳
گروهک تروریستی منافقین را فرانسه ایجاد کرد/ مذاکره ایران با فرانسه هم غلط و اشتباه بود.
۵ هزار نفر از فرزندان مسئولان کشور در آمریکا سکونت دارند چرا؟
۱۲:۱۱ ۳۰ تير ۱۴۰۳
هنوز هم متاسفانه برخی ها از جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در جنگ تحمیلی هشت ساله حمایت از صدام درس عبرت نگیرند.
ناشناس
۱۲:۱۰ ۳۰ تير ۱۴۰۳
همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان می دانند مشکل ایران با آمریکا و متحدانش از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین حل نخواهد شد و حل نمی شود اما متاسفانه ایران باز هم به دنبال مذاکره با آمریکا و متحدانش است چرا؟
متاسفانه ایران از سال 1392 تاکنون در برابر زیاده‌­خواهی آژانس و غرب کوتاهی کرده است.
۱۲:۱۰ ۳۰ تير ۱۴۰۳
متاسفانه ایران از سال 1392 تاکنون در برابر زیاده‌­خواهی آژانس و غرب کوتاهی کرده است.
ناشناس
۱۲:۰۹ ۳۰ تير ۱۴۰۳
آمریکا: برنامه‌های هسته‌ای ایران تهدیدی علیه صلح بین‌المللی است/ و این در حالی است که آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و درسایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
ناشناس
۱۲:۰۸ ۳۰ تير ۱۴۰۳
واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است و هم به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، وزیر امور خارجه، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
ناشناس
۱۲:۰۸ ۳۰ تير ۱۴۰۳
ادعای تل‌آویو: جبهه بین‌المللی علیه برنامه هسته‌ای ایران تشکیل خواهیم داد/ و باز هم تلآویو هیچ غلطی نمی تواند بکند
اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها در مسیر پیگیری حقوقی شهادت حاج قاسم سنگ‌اندازی می‌کنند/ سپاه باید از نیروهای آمریکایی در عراق انتقام بگیرد.
۱۲:۰۸ ۳۰ تير ۱۴۰۳
اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها در مسیر پیگیری حقوقی شهادت حاج قاسم سنگ‌اندازی می‌کنند/ سپاه باید از نیروهای آمریکایی در عراق انتقام بگیرد.
دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی اما متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
۱۲:۰۷ ۳۰ تير ۱۴۰۳
دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی اما متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
ناشناس
۱۲:۰۷ ۳۰ تير ۱۴۰۳
برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی هیچ ارتباطی و ربطی به سه کشور انگلیس و فرانسه و آلمان ندارد و تاکنون هم نداشته است مذاکره با سه کشور انگلیس و فرانسه و آلمان اشتباه از سوی ایران بوده است.
اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
ناشناس
۱۲:۰۵ ۳۰ تير ۱۴۰۳
کودک‌کُشی، تنها دستاورد اسرائیل و آمریکا در جنگ غزه است.
در غزه نسل کشی انجام می‌شود/ آمریکا جنایتکار مسئول جنگ در غزه است.
غرب می‌داند که رژیم کودک کش صهیونیستی نمی‌تواند پیروز شود.
غرب در حال کشاندن خاورمیانه به جنگی بزرگ است
که دولت‌های غربی با اقدامات خود در کشورهایی مانند عراق، سوریه و فلسطین اشغالی، کل منطقه را در آستانه وقوع جنگی عظیم قرار داده‌اند.
ناشناس
۱۲:۰۴ ۳۰ تير ۱۴۰۳
شاخه خراسان گروه تروریستی داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش فعالیت خود را از سال ۲۰۱۴ از شرق افغانستان آغاز کرد.
ناشناس
۱۲:۰۳ ۳۰ تير ۱۴۰۳
ترامپ جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است
ترامپ در سوریه، عراق، یمن و افغانستان مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه لاهه محاکمه شود.
ناشناس
۱۲:۰۳ ۳۰ تير ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار بیش از 999 هزار تروریست را از کشورهای مختلف جهان به سوریه، عراق و منطقه آورد و همچنان نیز ادامه می دهد.
مذاکره، مشکل ما با آمریکا را حل نمی‌کند
۱۲:۰۳ ۳۰ تير ۱۴۰۳
مذاکره، مشکل ما با آمریکا را حل نمی‌کند
مذاکره مشکل ما با آمریکا را حل نمی‌کند و بدعهدی آمریکا در قضیه برجام نمونه دیگری از بطلان حل مشکل با آمریکا از طریق مذاکره است.
جهان دیگر نمی‌تواند در مقابل تروریسم اقتصادی آمریکا سکوت کند
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی رسما باید از ایران عذرخواهی کند
۱۲:۰۲ ۳۰ تير ۱۴۰۳
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی رسما باید از ایران عذرخواهی کند
ناشناس
۱۲:۰۲ ۳۰ تير ۱۴۰۳
آژانس مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
سه کشور اروپایی مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
نامه ضدایرانی سه کشور اروپایی به شورای امنیت سازمان ملل هیچ ارزشی برای ما ندارد و تاکنون هم نداشته است.
۱۲:۰۱ ۳۰ تير ۱۴۰۳
نامه 3 کشور اروپایی جنایتکار به شورای امنیت درباره ایران |‌ به خاطر نتیجه مذاکره بی مورد و مذاکره بی ارزش از سال 1392 تاکنون بوده است.
نامه 3 کشور اروپایی جنایتکار به شورای امنیت درباره ایران |‌ به خاطر نتیجه برجام بی مورد و برجام بی ارزش از سال 1394 تاکنون بوده است.
حمله هوایی آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه الحدیده یمن، اجرای قانون جنگل بود
۱۲:۰۱ ۳۰ تير ۱۴۰۳
حمله هوایی آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه الحدیده یمن، اجرای قانون جنگل بود
ناشناس
۱۲:۰۰ ۳۰ تير ۱۴۰۳
سازمان ملل بعد از گذشت 76 سال رژیم صهیونیستی را رسما «کودک‌کُش» اعلام کرد
بهترین گزینه و پاسخ مردم ایران فقط دولت و مسئولان نباید با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان مذاکره، گفت وگو و همکاری کنند
۱۲:۰۰ ۳۰ تير ۱۴۰۳
بهترین گزینه و پاسخ مردم ایران فقط دولت و مسئولان نباید با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان مذاکره، گفت وگو و همکاری کنند
ناشناس
۱۱:۵۹ ۳۰ تير ۱۴۰۳
آمریکا و هم 3 کشور اروپایی هیچ گونه حق صلاحیت مذاکره در مورد سلاح هسته ای را ندارند چون به خاطر خودشان انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب اتمی و بمب خوشه ای در اختیار دارند.
مذاکره ایران با آمریکا و 3 کشور اروپایی در مورد صلح آمیز هسته ای 100 درصد فقط غلط و اشتباه بود.
ناشناس
۱۱:۵۹ ۳۰ تير ۱۴۰۳
متهم کردن ایران در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی توسط کشورهای غربی جنایتکار در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن اهانت ها و خیانت های خودشان در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و... بوده است.
سیاست‌های مداخله‌جویانه آمریکا جنایتکار همچنان عامل بی‌ثباتی در جهان است.
سیاست‌های مداخله‌جویانه اروپا جنایتکار همچنان عامل بی‌ثباتی در جهان است.
آمریکا جنایتکار به‌عنوان حامی تروریستهای جیش‌الظلم و سایر گروه های تروریستی باید محاکمه شود.
اروپا جنایتکار به‌عنوان حامی تروریستهای جیش‌الظلم و سایر گروه های تروریستی باید محاکمه شود.
ناشناس
۱۱:۵۸ ۳۰ تير ۱۴۰۳
امانوئل ماکرون: همراه با آمریکا به فشار به ایران ادامه می‌دهیم/ و باز هم 100 درصد هیچ غلطی نمی توانند بکنند و از سال 1357 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
کشورهایی که بمب اتمی در اختیار دارند هیچ گونه حق صلاحیت گفت وگو و مذاکره در مورد برنامه هسته ای ایران را ندارند.
۱۱:۵۷ ۳۰ تير ۱۴۰۳
کشورهایی که بمب اتمی در اختیار دارند هیچ گونه حق صلاحیت گفت وگو و مذاکره در مورد برنامه هسته ای ایران را ندارند.
ناشناس
۱۱:۵۴ ۳۰ تير ۱۴۰۳
رئیس کمیسیون اروپا جنایتکار کشتار و نسل کشی شمار شهدای نوار غزه به ۳۸ هزار و ۴۳ نفر انسان را در جنگ غزه نادیده گرفته است.
داعش و حامیانش به عنوان جنایتکاران جنگی مجازات شوند. گروهک تروریستی داعش و حامیانش باید به عنوان جنایتکاران جنگی مجازات شوند.
ناشناس
۱۱:۵۴ ۳۰ تير ۱۴۰۳
بایدن ایران را تهدید به تحریم سخت کرد! بایدن باز هم هیچ غلطی نمی تواند بکند و ما هم از نیروهای آمریکایی در سراسر منطقه انتقام می گیریم.
آمریکا ما را می‌شناسد، هیچ تهدیدی را بدون پاسخ نمی‌گذاریم‌
ناشناس
۱۱:۵۳ ۳۰ تير ۱۴۰۳
نماینده بی ادب آمریکا جنایتکار در سازمان ملل باید عکسی ها و فیلم های کشتار، بمباران، قتل عام نسل کشی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه در این مدت 10 ماه نشان به دهد.
نماینده بی ادب اروپا جنایتکار در سازمان ملل باید عکسی ها و فیلم های کشتار، بمباران، قتل عام نسل کشی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه در این مدت 10 ماه نشان به دهد.
نماینده بی ادب انگلیس جنایتکار در سازمان ملل باید عکسی ها و فیلم های کشتار، بمباران، قتل عام نسل کشی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه در این مدت 10 ماه نشان به دهد.
ناشناس
۱۱:۵۳ ۳۰ تير ۱۴۰۳
اگر سازمان های بین المللی ناتوان و عاجز قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
ناشناس
۱۱:۵۲ ۳۰ تير ۱۴۰۳
هیچ انسانی در مقابل حمله ارتش اسرائیل و با حمایت همه جانبه آمریکا و مزدورانشان به مردم غره ساکت نمی‌نشیند
ناشناس
۱۱:۳۵ ۳۰ تير ۱۴۰۳
اگر بد هست چرا جلو اسرائیل را نمی گیرید این همه سلاح هستی دارد
ناشناس
۱۱:۳۳ ۳۰ تير ۱۴۰۳
باقری متأسفانه هنوز هم در باره مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، روسیه، ترکیه، دوحه و عمان درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال مذاکره، گفت وگو و همکاری با دشمنان درحه یک ملت ایران و دشمنان درحه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی است چرا؟
ناشناس
۱۱:۳۳ ۳۰ تير ۱۴۰۳
وزارت خارجه آمریکا: برجام مبتنی بر اعتماد نیست/ بازگشت به توافق هسته‌ای در دستور کار قرار ندارد/ پس آمریکا جنایتکار غلط می کند هر روز در توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، شورای حکام آژانس وغیره دخالت و مداخله می کند
ناشناس
۱۱:۲۹ ۳۰ تير ۱۴۰۳
حمله تروریستی به پاسگاه پلیس راسک ثابت کرد و نشان داد که هنوز هم دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.
ناشناس
۱۱:۲۹ ۳۰ تير ۱۴۰۳
ایران بیانیه مشترک ۳ کشور اروپایی را محکوم نکرده است
ایران تاکنون از اهانت ها و خیانت های ۳ کشور اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه، عمان و... فقط استقبال و همکاری کرده است.
ناشناس
۱۱:۲۸ ۳۰ تير ۱۴۰۳
ایران تاکنون هزاران بار اجازه دسترسی بازرسان به تاسیسات هسته‌ای داده است ولی اما متأسفانه رافایل گروسی بی ادب مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار از سال 1392 تاکنون درک نمی کند، نمی داند و نمی فهمد، توجه نمی کند و توجه نکرده است.
آژانس حق بازرسی از مراکز نظامی ایران را ندارد
۱۱:۲۸ ۳۰ تير ۱۴۰۳
آژانس حق بازرسی از مراکز نظامی ایران را ندارد
که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مجاز به بازرسی از تأسیسات و مراکز نظامی ایران نیست.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حق انجام بازرسی از مراکز نظامی ایران را ندارد.
ناشناس
۱۱:۲۷ ۳۰ تير ۱۴۰۳
اعتراف روحانی: در مذاکرات وین مسائل اصلی ایران با آمریکایی‌ها حل و فصل شده/ و 100 درصد فقط دروغ بوده است و این در حالی است که هنوز هم مسائل ایران با آمریکایی ها جنایتکار و هم کشورهای اروپایی جنایتکار حل وفصل نشده است.
ناشناس
۱۱:۲۷ ۳۰ تير ۱۴۰۳
و این در حالی است که آژانس خیانتکار از سال 1392 تاکنون در ایران مشغول جاسوسی برای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و رژیم صهیونیستی است.
ناشناس
۱۱:۲۴ ۳۰ تير ۱۴۰۳
وای به حال مسوولین ما که دشمن رو به طمع انداختن . آمریکایی‌ها اصلا تحریم‌ها رو برنمی‌دارن مگر بعد از اینکه خیالشون از نبود قدرت ما راحت بشه . این رو از بچه هم بپرسی می‌دونه . ولی نمی‌دونم چرا عده‌ای هنوز در دوران گذشته سیر می‌کنند.
ناشناس
۱۱:۰۱ ۳۰ تير ۱۴۰۳
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست اسرائیل و هم دریافت رشوه از عربستان سعودی، امارات وبحرین در سال 1397 به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است پس لطفاً خفه شود و حق اظهار نظر ندارد.
ناشناس
۱۰:۵۹ ۳۰ تير ۱۴۰۳
این جمله می‌نویسم شاید به گوش بلینکن وزیرخارجه یانکی‌ها برسد.:آن کشورهایی که به بمب اتم دست یافتند آمریکا اجازه داده؟؟؟!!!!
ناشناس
۱۰:۵۴ ۳۰ تير ۱۴۰۳
ولی مسلم است عقل و منطق حکم میکند که اگر ایران مورد تهدید و حمله اتمی قرار بگیرد حتما بمب اتمی خواهد ساخت
ناشناس
۱۰:۵۲ ۳۰ تير ۱۴۰۳
چشم بسته غیب گفت