سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت ۲۴۰ جودوکار کشوری با معرفی برترین‌ها در زاهدان پایان یافت

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: رقابت جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان منطقه ۶ کشور که با حضور ۲۴۰ ورزشکار برگزار شد با معرفی برترین‌ها در زاهدان بکار خود پایان داد.

عباس شیبک بیان کرد: رقابت جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان منطقه ۶ کشور با حضور۲۴۰ ورزشکار خانم و آقا از استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، کرمان، یزد و اصفهان به میزبانی زاهدان برگزار و جودوکاران با هم به رقابت پرداختند.
وی افزود: این رقابت از صبح پنجشنبه ۲۸ تیرماه در حوزه بانوان آغاز شد که در پایان از بین ۱۲۰ بانوی جودوکار، نفرات اول تا سوم هشت وزن شرکت کننده در بخش نوجوانان و هفت وزن شرکت کننده در بخش جوانان معرفی شدند.
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: اختتامیه رقابت جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان منطقه ۶ کشور در بخش آقایان نیز با حضور ۱۲۰ جودوکار گرامیداشت شهید ورزشکار غلامحسن میرحسینی به میزبانی این استان در سالن ورزشی شهید فهمیده زاهدان برگزار شد.
وی اظهار کرد: این دوره از رقابت با همکاری فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران، استانداری، اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان بسیج ورزشکاران استان، فرمانداری، اداره ورزش و جوانان زاهدان برگزار شده است.
شیبک گفت: مراسم اختتامیه با حضور سرپرست دبیرکلی فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زاهدان، رئیس و اعضای هیات جودو استان و جمعی از مسوولان برگزار و کاپ و مدال‌های قهرمانی به نفرات برتر اهدا شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.