سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان، استان برتر در پیشبرد امور خانه‌های هلال کشور معرفی شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر زنجان گفت: این استان بر اساس عملکرد و اقدامات خود جزو استان‌های برتر در پیشبرد امور خانه‌های هلال انتخاب و معرفی شد.

حکمت‌اله هاشمی مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر زنجان گفت: در نخستین جلسه شورای سیاست گذاری خانه‌های هلال کشور که با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر برگزار شد، زنجان یکی از استانهای برتر در حوزه خانه های هلال معرفی شد.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری شورای سیاستگذاری، ایجاد فرصت هم اندیشی بین مدیران صف و ستاد در خصوص اتخاذ تصمیماتی با قابلیت اجرا در سطح استان‌ها در راستای تحقق توسعه کمی و کیفی خانه‌های هلال است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان یادآور شد: در این جلسه استانهای زنجان، خراسان شمالی مازندران، هرمزگان و اصفهان بر اساس عملکرد و اقدامات خود جز استان‌های برتر در پیشبرد امور خانه‌های هلال معرفی شدند.

هاشمی خاطرنشان کرد: تعداد خانه‌های هلال، کیفی سازی برنامه‌های اجرایی، میزان موفقیت آمیز بودن آنها و برقراری رابطه با تشکل‌های مردم نهاد مرتبط از جمله شاخص های انتخاب به عنوان برترین استان‌هاست.

وی ادامه داد: در حال حاضر استان زنجان ۲۶۰ خانه هلال فعال شهری و روستایی در دستگاه های اجرایی، نهادها، واحدهای تولیدی و صنعتی، کارخانه ها، اصناف، محلات، مساجد، حوزه های علمیه و موسسات غیردولتی، خیریه ها و گروه های جهادی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: این خانه ها بیش از هفت هزار عضو داوطلب دارد که از آموزش های هلال احمر برخوردار هستند و تیم های امدادی نیز در آنها تشکیل می شود تا در حوادث و سوانح بتوانند به آسیب دیدگان خدمات مورد نیاز را ارائه دهند.

برچسب ها: خانه هلال ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.