سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عمق زوال عقلی بایدن؛

رئیس جمهور آمریکا زن دیگری را با همسرش اشتباه گرفت + فیلم

جو بایدن در گاف جدیدش زن دیگری را بجای همسرش اشتباه گرفت که «جیل بایدن» سر می‌رسد و شوهرش را از آن خانم دور می‌کند!

اقدامات عجیب اخیر جو بایدن، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده، به شک و تردید در مورد وضعیت جسمی و روحی وی دامن بیش از پیش دامن زده است.

هر بار که بایدن در انظار عمومی ظاهر می‌شود، گافی عجیب از او سر می‌زند که تاکیدی است بر این که او به اندازه کافی جوان نیست تا بتواند نقش خود را به عنوان رئیس جمهور آینده آمریکا ایفا کند.

اتفاقی که روز گذشته در مراسم کاخ سفید افتاد نشان می‌دهد حافظه بایدن روز به روز در حال افول است. او در این مراسم زن دیگری که همانند همسرش مو‌های بور و لباس آبی بر تن داشت با همسرش اشتباه گرفت و قصد داشت او را ببوسد تا اینکه جیل بایدن، همسر «واقعی» او که مانند آن زن مو‌های بلوند دارد، مانع بایدن شد.

در فوریه سال جاری میلادی رابرت هور، بازپرس ویژه سابق در گزارشی تند، بایدن را متهم کرد که رویداد‌های مهمی مانند روز مرگ پسرش «بو» را فراموش کرده است. بر اساس گزارش فوربس، متن مصاحبه همچنین نشان می‌دهد که بایدن دوران تصدی خود در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق، را فراموش کرده و از او می‌پرسد: «چه زمانی معاونت رئیس‌جمهوری را به پایان رساندم؟».

این اولین بار نیست که بایدن در مورد اسامی و افراد گیج می‌شود. در فوریه، رئیس جمهور آمریکا گفت که با فرانسوا میتران، رئیس جمهور فرانسه، که در سال ۱۹۹۶ درگذشت، صحبت کرده است. بدیهی است که این سیاستمدار او را با مکرون اشتباه گرفته است.

جو بایدن تاکنون تمام رکورد‌های سنی روسای جمهور آمریکا را شکسته و در ۸۱ سالگی مسن‌ترین آنها شده است. با این حال، ناامید نشده و قصد کناره گیری از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ندارد.

مترجم: اعظم پورکند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۴ ۳۰ تير ۱۴۰۳
بایدن همش گیج میزنه و راه گم میکنه یا اشتباهی میگیره گمانم این بیماری فراموشی گرفته به خاطر سن بالا او الان هم دوباره یکی بایکی دیگه اشتباهی گرفته خخخخ
ناشناس
۱۱:۴۳ ۳۰ تير ۱۴۰۳
ول کن هم نبود رفت دنبالش
ناشناس
۱۱:۳۷ ۳۰ تير ۱۴۰۳
چقدر دنیا بدبخته که این داره براشون تصمیم میگیره
سعید
۱۱:۳۵ ۳۰ تير ۱۴۰۳
اشتباه کجا بوده فیلمشه
ناشناس
۰۹:۳۸ ۳۰ تير ۱۴۰۳
اشتباه نگرفته، عمدا این کار رو کرده هدف دیگری داشته
ناشناس
۰۹:۳۶ ۳۰ تير ۱۴۰۳
امان از پیری
ناشناس
۰۹:۲۹ ۳۰ تير ۱۴۰۳
او خیلی وقت فسیل شده مردم امریکا هم نمی فهمند او وترامپ را رئیس جمهورشان برمی گزیند