سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترافیک سنگین در تمامی محور‌های منتهی به تهران

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در تمامی محور‌های منتهی به تهران با توجه به اتمام تعطیلات شاهد ترافیک سنگین هستیم.

ایمان محرابی‌نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تردد از آزادراه تهران-شمال و محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده ولی آباد، محور هراز مسیر(شمال به جنوب) محدوده‌های رینه ، آب اسک و مبارک آباد، محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل امین آباد تا دلیچایی و محدوده شهر دماوند گزارش شده است.

وی ادامه داد: ترافیک سنگین در آزادراه رشت-قزوین محدوده شهر رودبار  را شاهد هستیم و در حال حاضر در محورهای چالوس و فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

محرابی‌نیا درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل کردان تا پل حصارک و مهرویلا تا پل کلاک و محدوده گرمدره و آزادراه ساوه-تهران محدوده های بهمن آباد و احمدآبادمستوفی را شاهد هستیم. 

وی افزود: همچنین ترافیک سنگین در آزادراه قم-تهران محدوده کاروانسرای سنگی و حدفاصل واوان تا قیصرآباد و محور فشم-تهران حدفاصل حاجی آباد تا شمیران و محدوده گردنه قوچک گزارش شده است.

خبرنگار: محبوبه کباری 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.