سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور وزیر راه و شهرسازی:

بندر آبادان شرایط تردد مسافری به کشور عراق را دارد

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: شرایط تردد مسافری و یا اعزام زائران اربعین حسینی از بندر آبادان به کشور عراق فراهم است.

سردار منصور احمدلو عصر جمعه در بازدید از بندر آبادان اظهار کرد: ظرفیت فراوانی در این بندر وجود دارد که می‌توان با همکاری نهادهای مختلف آن را توسعه داد.

وی افزود: با بهسازی فضا و زمین‌های موجود در شهر آبادان ظرفیت تبادلی کالا و مسافر را بین ایران و عراق قابل افزایش است.

احمدلو گفت:با توجه به پیش رو بودن اربعین حسینی امکانات و شرایط لازم برای اعزام زائران اربعین حسینی از بندر آبادان به عراق فراهم می‌باشد.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان نیز گفت: بندر آبادان تا بندر واصله حدود یک مایل فاصله است واین بندر آمادگی پذیرش تردد مسافران و زائران تا بندر واصلیه واقع در سیبه عراق را دارد.

کامبیز مالکی زاده اضافه کرد: تاکنون هر آنچه بعهده بندر آبادان برای ایجاد خط دریایی با بندر واصلیه عراق بود محقق شده‌است.

وی گفت: برای استقبال از زائران و مسافران، یک پست اسکله مسافری، یک سالن مسافری با ظرفیت ۲۰۰ نفر و مجهز به سیستم سرمایشی، شبکه اینترنت و اتوماسیون آماده بهره‌برداری و ارائه خدمات است.

بندر آبادان در مرکز شهر واقع است و گردشگران عراقی به محض ورود به بندر آبادان ، به مرکز شهر و بازار آن دسترسی پیدا می‌کنند.

برچسب ها: اربعین ، محرم ۱۴۰۳
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.