سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزش باد و خیزش گرد و خاک در نواحی جنوب و شرق کشور

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در نواحی جنوب و شرق کشور شاهد خیزش گرد و خاک و وزش باد شدید خواهیم بود.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه امروز در نواحی غرب و شمال غرب کشور شاهد بارش باران و رگبار پراکنده هستیم، گفت: در نواحی شمال آذربایجان غربی، برخی نقاط آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و همین طور ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار باران، رعدوبرق، وزش بادهای شدید موقتی و خیزش گردوخاک پیش بینی می شود.

وی اظهار کرد: طی روزهای شنبه و یکشنبه در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات گیلان در ساعات بعدازظهر و شب، در برخی نقاط رگبار باران، رعدوبرق، وزش بادهای شدید موقتی، خیزش گردوخاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

او تاکید کرد: در جنوب کشور نیز با توجه به ناپایداری‌های فصلی، طی امشب در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب غرب و مرکز کرمان، جنوب شرق فارس و شمال و شرق هرمزگان، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و خیزش گردوخاک رخ خواهد داد.

او  بیان کرد: برای ۳ روز آینده در شرق کشور و بخش‌هایی از استان‌های سمنان، قم، مرکزی، اصفهان، تهران، خوزستان و ایلام در برخی ساعات وزش باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که منجر به کاهش دید و کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: طی ۲ روز آینده آب‌های جنوب کشور نیز مواج و متلاطم خواهد بود.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.