سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روسیه: اختلال فنی جهانی تأثیری بر ما نداشت

وزارت توسعه دیجیتال فدراسیون روسیه اعلام کرد که هیچ گزارشی مبنی بر خرابی سیستم در فرودگاه‌های این کشور دریافت نشده است.

وزارت توسعه دیجیتال فدراسیون روسیه با اعلام اینکه هیچ گزارشی مبنی بر خرابی سیستم در فرودگاه‌های این کشور دریافت نکرده است، وضعیت اختلال فنی در رایانه‌های جهان را بیانگر ضرورت اتکا به نرم‌افزار‌های داخلی به ویژه در زیرساخت‌های حیاتی این کشور دانست.

به نقل از خبرگزاری تاس، در گزارش سرویس مطبوعاتی این وزارتخانه آمده است: وضعیت شکست جهانی مایکروسافت در سراسر جهان نشان دهنده اهمیت جایگزینی واردات نرم افزار در کشور است.

در این گزارش آمده است: وضعیت مایکروسافت بار دیگر اهمیت جایگزینی واردات نرم افزار‌های خارجی با نمونه داخلی، در درجه اول در تاسیسات زیرساخت‌های حیاتی را نشان می‌دهد.

پیش از این، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین نیز اعلام کرده بود: اختلال در سیستم‌های رایانه‌ای جهان، به هیچ وجه بر کرملین تأثیر نداشت و همه امور در دفتر ریاست‌جمهوری روسیه بدون مشکل در حال انجام است.

در این پیوند، آژانس حمل و نقل هوایی فدرال روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: خطوط هوایی و فرودگاه‌های این کشور در حال فعالیت عادی خود هستند.

سرویس مطبوعاتی فرودگاه دومودِدُوُو در حومه مسکو نیز اعلام کرد که اختلال جهانی نرم‌افزاری بر روند فعالیت این فرودگاه تأثیری نگذاشته است و در صورت بروز مشکل از سوی شرکت‌های هواپیمایی سایر کشور‌ها در این فرودگاه، آماده ارائه سیستم پذیرش مسافر به آنها است.

شرکت دولتی روس اتم گزارش داد که اختلال جهانی مایکروسافت بر عملکرد نیروگاه‌های هسته‌ای روسیه تأثیری نداشته است.

سرویس مطبوعاتی شرکت راه‌آهن روسیه نیز اعلام کرد: سیستم‌های اطلاعاتی راه آهن این کشور به شکل عادی در حال فعالیت هستند.

بنا بر این گزارش، اختلال جهانی سیستم عامل ویندوز، عملکرد شمار زیادی از شرکت‌ها، بانک‌ها، خطوط هوایی، رسانه‌ها و چندین صنعت دیگر در سراسر جهان را با مشکل مواجه کرده است. مشکلات توسط تعدادی از بانک‌ها و شرکت‌ها در آمریکا، استرالیا، هند، انگلیس، اتحادیه اروپا و شمار دیگری از کشور‌ها گزارش شده است.

برچسب ها: اختلال فنی ، روسیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۹ تير ۱۴۰۳
ابران هم همینو میگه