سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده در مناطق شرقی فارس

مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه از امروز بعدازظهر شاهد بارش رگبار‌های پراکنده در مناطق شرقی و جنوب شرقی استان خواهیم بود، از ورود موج جدید گرما در هفته آینده به استان خبر داد.

مسعود حقیقت گفت: از بعدازظهر امروز، ۲۹ تیرماه در بخش‌های شرقی و جنوب شرقی استان مثل شهرستان‌های نی‌ریز، استهبان، داراب، زرین‌دشت، بوانات و سرچهان شاهد افزایش ابر و رگبار‌های پراکنده و وزش باد شدید خواهیم بود.

او با بیان اینکه در روز شنبه و یکشنبه، ۳۰ و ۳۱ تیرماه در همین مناطق فقط رشد ابر داریم، افزود: امروز و فردا یکی دو درجه از گرمای هوا در کل استان کاسته می‌شود ولی از روز یکشنبه، ۳۱ تیرماه موج گرما وارد استان فارس می‌شود و اغلب نقاط استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

مدیرکل هواشناسی فارس بیان کرد: روز گذشته دمای هوای لامرد به ۵۰ درجه سانتی‌گراد و کورده خنج و دژگاه دهرم به ۴۹ درجه رسید و امروز هم کمترین دمای هوا متعلق به دشت نمدان اقلید با دمای ۱۲ درجه بوده است.

حقیقت در خصوص وضعیت هوای شیراز هم گفت: در شیراز تنها رشد ابر خواهیم داشت و پدید خاصی شاهد نخواهیم بود. دمای هوای شیراز دیروز به ۴۳ درجه و امروز صبح به ۲۳ درجه رسید، اما پیش‌بینی می‌کنیم دمای هوای شیراز امروز به ۴۱ درجه برسد و برای هفته آینده دمای هوای این کلان‌شهر شاید به بالای ۴۲ درجه برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.