سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سمنان :

فرهنگ عاشورا نمایش استکبار ستیزی و دلاوری است

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت : فرهنگ عاشورا تنها سوگواری نیست بلکه یک فرهنگ جامعی است که در آن باید استکبار ستیزی ، ظلم ستیزی و صلابت و دلاوری دیده شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نمازجمعه سمنان گفت: در ماه های محرم و صفر ، مردم باید با مکتب و فرهنگ حسینی در مجالس عزاداری‌های اباعبدالله الحسین بیشتر آشنا شوند.

وی تاکید کرد : ضروری است ضمن رعایت حرمت عزاداری ، ابعاد سیاسی و عقلانی نهضت عاشورا هم در مجالس سوگواری بازگو شود .

امام جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنانش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه اشاره کرد و گفت : امروز که برخی کشور‌های منطقه با سکوت خود جنایات رژیم کودک کش اسرائیل را نادیده می گیرند ؛ همه مسلمانان جهان باید از مردم دردکشیده فلسطین حمایت کنند. 

امام جمعه سمنان همچنین با قدردانی از مواضع اخیر به رئیس جمهور منتخب افزود: همه گروه‌ها و جناح‌ها در ادامه مسیر به رییس جمهور منتخب کمک کنند تا از مشکلات مردم گره‌گشایی شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه در دولت جدید باید از جوانان متخصص استفاده شود گفت: رییس جمهور منتخب باید درچینش کابینه با عقلانیت افراد را انتخاب کند.

خطیب جمعه سمنان به انتخابات آمریکاهم اشاره کردو گفت: ترور نامزد ریاست جمهوری در این کشور بسیار شایع است و اگر عمدی باشد نشان دهنده ضعف و بی لیاقتی نیرو‌های امنیتی آن کشور است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.