سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برترین‌های بخش بانوان رقابت جودو قهرمانی منطقه ۶ کشور اعلام شد

رئیس هیات جودو و دفاع شخصی سیستان و بلوچستان گفت: نفرات برتر رقابت‌های بانوان جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان منطقه ۶ کشور در زاهدان مشخص شدند.

مجید پیراسته  گفت: این رقابت با حضور ۶ استان و ۱۲۰ ورزشکار جودو در زاهدان برگزار شد و نفرات اول تا سوم هشت وزن شرکت کننده در بخش نوجوانان و هفت وزن شرکت کننده در بخش جوانان معرفی شدند.

وی افزود: در وزن منفی ۴۰ کیلوگرم به ترتیب «محدثه قدیری» از اصفهان رتبه اول، «نازنین زینب آزادی» از اصفهان نفر دوم و به طور مشترک «ستایش نصیریان» از سیستان و بلوچستان و مریم ثنایی منظم از یزد رتبه سوم را کسب کردند.

رئیس هیات جودو و دفاع شخصی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در وزن منفی ۴۴ کیلوگرم به ترتیب «سارا بوستان» از یزد، «نازنین هاشمی» از اصفهان و «اسرا براهویی» از سیستان و بلوچستان مقام‌های اول تا سوم را به نام خود ثبت کردند.

وی گفت: در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم «مهسا شکرالهی» از استان اصفهان رتبه اول، «نجمه اکبری» از استان اصفهان رتبه دوم و مشترکا «آتنا رضایی» از استان کرمان و «زهرا شیبک» از استان سیستان و بلوچستان رتبه سوم را بدست آورند.

پیراسته بیان کرد: در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم به «ساغر کیماسی» از اصفهان رتبه اول، «فاطمه سبا حداد صالحی» از کرمان رتبه دوم و به طور مشترک «یگانه سرحدی» از سیستان و بلوچستان و «مهلا خیرمند» از کرمان رتبه سوم این بخش را کسب کردند.
وی افزود: «ستایش جلال الدین» از اصفهان رتبه اول، «فاطمه شکیبا» از یزد رتبه دوم و به طور مشترک «مینا کریم کشته» از سیستان و بلوچستان و «یگانه حیدری» از چهار محال و بختیاری رتبه سوم وزن منفی ۵۷ کیلوگرم را بدست آوردند.

رئیس هیات جودو و دفاع شخصی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم نیز «شینا یوسف نژاد» از یزد رتبه اول، «هستی زاهدی» از یزد رتبه دوم و به طور مشترک «فاطمه آقا بابایی» از چهارمهال و بختیاری و «سارا هزار روسی» از اصفهان نیز رتبه سوم این بخش را بدست آورند.

وی بیان کرد: همچنین «فاطمه باقری» از یزد، «ساجده مولایی» از اصفهان رتبه‌های اول و دوم و همزمان «غزل باقر زاده» از چهارمحال و بختیاری و «نیایش حاجی بابازاده» از یزد رتبه سوم وزن منفی ۷۰ کیلوگرمی را کسب کردند.

پیراسته گفت: در ادامه این رقابت «آیدا کمال» از اصفهان و «فاطمه دهقان» از سیستان و بلوچستان به ترتیب رتبه‌های اول تا دوم و همزمان «ملیکا باقری» از کرمان و «هستی هاشمیان» از یزد رتبه سوم بخش وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم بخش نوجوانان این رقابت را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم جوانان نیز براساس نظر داوران «مینا عبادی شرودانی» از اصفهان رتبه اول، «ملیکا طیب» از یزد رتبه دوم و همزمان «هدیه پیروند» از چهارمحال و بختیاری و «فاطمه زهرا پیراسته» از سیستان و بلوجستان رتبه سوم را کسب کردند.

برچسب ها: ورزش و جوانان ، جودو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.