سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های قزوین

رییس پلیس راه قزوین از ترافیک نیمه سنگین و روان در لاین جنوبی آزادراه‌های استان خبر داد و گفت: رانندگانی که قصد عبور از مسیر‌های ارتباطی استان را دارند درخواست داریم تا از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به تعطیلات روز‌های گذشته و حضور مردم در مراسم‌های عزاداری، به رانندگان توصیه می‌کنیم تا قبل و بعد از سفر به استراحت بپردازند و زمان بازگشت خود را نیز به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

وی ادامه داد: از اولین ساعات بامداد امروز شاهد ترافیک نیمه سنگین در بخش جنوبی آزادراه‌های قزوین - رشت، قزوین - زنجان و به ویژه قزوین - کرج هستیم و به رانندگان و مسافران توصیه می‌کنیم برای بازگشت خود اقدام کنند چرا که رفته رفته در ساعت‌های آینده به طور قطع شاهد ترافیک سنگین تری در مسیر‌های عبوری این استان خواهیم بود.

سرهنگ ذاکری منش یادآور شد: محدودیت ترافیکی رفت و برگشت برای وسایل نقلیه سنگین از جمله تریلر‌ها و کامیون‌ها (به جز تانکر‌های حامل سوخت و مواد غذایی) در جاده قدیم قزوین - رشت تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد و نیرو‌های پلیس راه استان نیز هم اکنون در آماده باش ۱۰۰ درصدی به سر می‌برند.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ حادثه منجر به فوت در سطح جاده‌های استان نداشتیم بیان کرد: به رانندگانی که قصد عبور از مسیر‌های ارتباطی استان قزوین را دارند توصیه می‌شود تا هنگام تردد در بین خطوط حرکت کرده و ضمن رعایت فاصله طولی، از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.