سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان ملایر افزایش یافت

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: تعداد تخت‌های بخش NICU (مراقبت‌های ویژه نوزادان) بیمارستان مهر ملایر در دولت سیزدهم از ۲۰ تخت به ۴۰ تخت افزایش یافت و تنها مرکز مجهز در استان همدان است.

کریم میرزایی تصریح کرد: بازسازی بخش نوزادان و پُست NICU بیمارستان مهر با کمک مجمع خیرین سلامت در دست اقدام است و با مشارکت خیرین و دانشگاه علوم پزشکی همدان تکمیل خواهد شد.

او افزود: در بخش اورژانس بیمارستان‌های ملایر مشکل اساسی داشتیم که طی سه سال اخیر اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) و مهر ملایر افتتاح شد و خدمات خوبی به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر افتتاح مرکز شهید ابراهیم‌خانی و خرید و تجهیز اولین دستگاه موتورلانچ برای اولین بار در این شهرستان و تجهیز فوریت‌های پزشکی را از دیگر اقدامات برشمرد و ادامه داد: بخش ناباروری بیمارستان مهر ملایر یک اقدام ویژه در دولت سیزدهم بود که برای نخستین بار راه‌اندازی شد.

میرزایی با بیان اینکه مرکز شیمی درمانی بیمارستان مهر به عنوان دومین مرکز استان راه‌اندازی و از مراجعه بیماران به مرکز استان جلوگیری شد، بیان کرد: در این مدت اتاق عمل بیمارستان امام حسین (ع) به همت یکی از خیرین ملایری به دستگاه لاپاراسکوپی تجهیز شد و با پشتیبانی فرماندار ملایر، دستگاه سی‌تی‌اسکن هم در حال خریداری است که ۲۰۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شد.

او یادآور شد: مرکز غربالگری سرطان برای نخستین بار در استان همدان در ملایر راه‌اندازی شد که یک اقدام ویژه دولت در این شهرستان به شمار می‌رود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر همچنین به افتتاح درمانگاه جدید بیمارستان مهر و مرکز خدمات سلامت شهر زنگنه اشاره کرد و افزود: به طور میانگین در ۳۳ ماه از خدمت دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، هر ۵۰ روز یک پروژه درمانی در این شهرستان افتتاح شد.

میرزایی به رشد ۵۰ درصدی شبانه‌روزی شدن درمانگاه‌های این شهرستان اشاره و بیان کرد: مراکز درمانی اسلاشمهر آق‌گل و علی‌آباد دمق شبانه‌روزی شد و پیش از این نیز درمانگاه‌های شهر ازندریان و سامن شبانه‌روزی شده بود.

او گفت: در دولت سیزدهم بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال تجهیزات برای مراکز بهداشتی این شهرستان خریداری و از وزارت بهداشت و درمان تامین که برای اولین بار این مبلغ برای خرید تجهیزات مراکز بهداشتی ملایر هزینه شد.

میرزایی افتتاح خانه بهداشت روستای بهاره، افتتاح پایگاه سلامت ملایر (آزادی)، تحهیز و تعمیر اساسی و دیوارکشی درمانگاه ازندریان با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار و احداث پایگاه پیش بیمارستانی شماره پنج شهری ملایر و در حال تکمیل بودن پایگاه اورانس بیش بیمارستانی حسین‌آباد تاظم را از دیگر اقدامات حوزه بهداشت عنوان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.